Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test.... Kan man sælge kunst på nettet???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Har brug for noget ris/ros vedr min nye hjemmeside.

Ideen er at fritidskunstnere gratis kan oprette deres eget webgalleri, og derigennem sælge deres malerier.
Hr og fru Danmark kan så købe deres kunst, og de betaler med dankort.

Det som er vores USP er at køberen kan se maleriet online i sit hjem, før købet...

Hva synes i om ideen? Er danskerne klar til at købe kunst på nettet? Og hvis ja, hvad skal der så til for at det vil lykkes på min side? Hvordan kan den blive bedre?

Kom endelig med alle de tanker/kommentarer i har...

www.Maleri-Online.dk

Mvh Niklas

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 03:56

Hej Niklas,

Jeg synes rigtig godt om konceptet. Særligt zoomfunktionen er jeg vild med. Billederne af malerierne er skarpe og bliver ikke pixelerede, når man zoomer. Man kan endda fornemme konturerne på billeder med diverse effekter/"påhæng".

Man kan se op til 45 billeder pr. side, hvilket er rart. Jeg får spat, når man kun kan se enkelte billeder og skal bladre konstant (det skal man som regel).

Personligt køber jeg gerne kunst i prisklassen < 4.000 kr. på nettet. Er det dyrere, vil jeg se det live, før jeg køber.

Dét at I holder jer til malerier til maksimalt 3.000 kr., synes jeg også er fint, men det udelukker desværre den slags malerier jeg kigger efter pt. (et stort kvadratisk, frisk newmedia maleri i omtrent 2x2 meter - og flere store, men rektankulære newmedia malerier).

Jeg vil henvise et par "fritidskunstnere", jeg kender til din side. Held og lykke med den! :)

Vil kigge ind med jævne mellemrum.
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:44
Hej Lasse

Tak for rosen, og din henvisning af nye kunstnere.
Det er altid rart med et skulderklap:)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Det er en helt fantastisk side du har fået lavet der. Jeg oprettede selv en slags webgalleri for 6-7 år siden, men det var ikke med mulighed for køb via hjemmesiden - og blev nok lanceret for tidligt i forhold til folks brug af nettet...

Jeg vil straks oprette en profil - maler selv i min fritid - og dit koncept er lige i øjet! Vil anbefale dig til mange!!!

Hilsen
Camilla

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:08

Jeg har også lige sendt nogle anbefalinger af din side videre...

Nu skal du nok satse en del på markedsføringen af siden, for kunstnerne forsvinder nok igen, hvis der ikke kommer besøgende på siden og derved ikke stort nok salg...
Prøv at tage lidt på google, adwords, seo og lignende på amino, der vil du finde rigtigt mange gode råd!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)