Har brug for noget ris/ros vedr min nye hjemmeside. Ideen er at fritidskunstnere gratis kan oprette deres eget webgalleri, og derigennem sælge deres malerier. Hr og fru Danmark kan så købe deres kunst, og de betaler med dankort. Det som er vores USP er at køberen kan se maleriet online i sit hjem, før købet... Hva synes i om ideen? Er danskerne klar til at købe kunst på nettet? Og hvis ja, hvad skal der så til for at det vil lykkes på min side? Hvordan kan den blive bedre? Kom endelig med alle de tanker/kommentarer i har... www.Maleri-Online.dk Mvh Niklas |
Hej Niklas,
Jeg synes rigtig godt om konceptet. Særligt zoomfunktionen er jeg vild med. Billederne af malerierne er skarpe og bliver ikke pixelerede, når man zoomer. Man kan endda fornemme konturerne på billeder med diverse effekter/"påhæng".
Man kan se op til 45 billeder pr. side, hvilket er rart. Jeg får spat, når man kun kan se enkelte billeder og skal bladre konstant (det skal man som regel).
Personligt køber jeg gerne kunst i prisklassen < 4.000 kr. på nettet. Er det dyrere, vil jeg se det live, før jeg køber.
Dét at I holder jer til malerier til maksimalt 3.000 kr., synes jeg også er fint, men det udelukker desværre den slags malerier jeg kigger efter pt. (et stort kvadratisk, frisk newmedia maleri i omtrent 2x2 meter - og flere store, men rektankulære newmedia malerier).
Jeg vil henvise et par "fritidskunstnere", jeg kender til din side. Held og lykke med den! :)
Vil kigge ind med jævne mellemrum.