Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Put Don Ø i tanken

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var barn, var der et benzinselskab med et motto noget a la "Tank Shell og put en tiger i tanken".

Jeg har blogget lidt om hvordan man som selvstændig kan lære meget af at putte "Don Ø i tanken" i sit firma.

Kik gerne på http://www.kennethlund.dk/wordpress/2008/04/24/jeg-vil-være-mere-som-fck/ og smid en kommentar i min blog.

Jeg tror MANGE herinde (inkl. jeg selv, som du kan se i mit blogindlæg) er alt for afhængige af det der i vores foreskellige brancher svarer til spillersalg, tv-indtægter og lign. "lottogevinster" for fodboldklubberne. 

Ps. Noget tid senere kom der et "modslogan" med: "Tank Q8 og undgå knurrehår i kaburatoren" :) 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep Flemming er et godt forbillede. Det jeg har lagt mest mærke til ved ham, er at han spreder sine risikoer på flere firmaer,han ser kun succes (han vil ikke acceptere nederlag selvom en samlet presse siger at han er i krise, ser han kun løsningen), og vigtigst af alt : han er proaktiv.

I stedet for at reagere på markedet,SKABER han markedet.

Det handler selvfølgelig altsammen om fokus, selvtillid , selvindsigt (vide hvad man er bedst til )og en viden om penges magt. Viden om hvordan pengemarkedet fungerer ,er noget rystende mange selvstændige ikke ved så meget om. Det er simpelthen FOR nemt at blive selvstændig og tjene en god skilling i vores velstillede samfund. At blive rig, er en kunst. Og at vedligeholde den kunst er endnu en kunst.

Flemming Østergaard ville aldrig have fokuseret på sit skrantende budget i et blogindlæg, men i de ting der gik godt, og i hvor han så nye muligheder.

Det man fokuserer på, vokser 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)