Hej!
Nu har jeg i årevis gået og fået disse her små ideer, som så mange andre her på Amino, men sidste år begyndte jeg at skrive mine ideer ned, hvilket nu har resulteret i rigtig mange ideer. Men som studerende og uden erfaring som iværksætter, har det længe været noget jeg ikke har beskæftiget mig mere med. Nu har jeg til gengæld besluttet mig for at gøre noget ved mine ideer - og det er her du/Jer kommer ind i billedet. Jeg søger en partner/hjælp (eller flere) til at realisere en ide omkring en website, hvilken jeg har sat til mål at gøre til danmarks største og billigste indenfor sin genre (og der er ikke pt. et lignende på markedet) . Jeg skal bruge en partner der forstår sig på at lave hjemmesider, med hvad der tilhører (min egen ekspertise rækker ikke). Jeg kunne godt tænke mig at det var en der boede i det sydlige Danmark (Sønderborg) - men absolut ikke et krav (har dog ikke selv bil). Hvad kan jeg så tilbyde: Til selve ideen, er al tekst og layout kortlagt og det meste nedskrevet. Jeg betaler domæne, hotel mm...Mener selv at have været kritisk før jeg har valgt at søge en partner. Mit bud er at en erfaren webdesigner/grafiker kan lave sitet på realtivt få dage, og herefter kræver siden ikke det store arbejde. Skulle det være et spændende og givende partnerskab, kan vi snakke andre fremtidsmuligheder - da jeg stadig har 5 andre webideer (som kan realiseres), ide til et softwareprogram, hjælpeværktøj til sundhedsbranchen, brætspil, eget tøj trend, et enestående produkt til førstehjælpsbranchen... og mange flere hvor af den største ikke er nævnt endnu. Spørgsmål er velkomne!
Seriøse hendvendelser kan ske til min mailadresse: thomas.kristoffersen@mail.dk Skriv lige kort om dig selv og hvorfor jeg netop skal overveje netop dig som partner.
De første venlige hilsner Thomas |
Måske kan det hjælpe nogen, hvis jeg fortæller lidt mere om fremtidsmulighederne.
Sitet skal i hele 2008 være et gratis site for de private brugere, og fra 2009 koste 50 kr. i måneden, stigende efter hvilken ydelse de ønsker. Målet er 20.000 brugere på landsplan - ja, så er resten almindelig kalkulator regning...
Man behøver ikke være uddannet grafiker eller designer for at kunne lave dette site, men personligt har jeg igen ide om hvordan man laver et site - kender kun udtrykkende PHP, HTML, CMS...
Skriv endelig - eller stil spørgsmål hvis der er tvivl!