Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min webshop hedde?? Please hjælp mig!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:36

Ronnikc:

Med mindre du har et godt markedsføringsbudget så du har råd til en brand kampagne der kan slå dit navn fast eller en helvedes masse adwords kampagner kan det godt anbefales at indtænke potentielle søgeord direkte i domænenavnet som du ligger op til - Ja det ville næsten være tosset andet.

Her er jeg meget enig med Ronnik. Udnyt max at der er så mange der søger på netop dette ord. Mine bud er:

1) www.musikinstrumenter-online.dk: Tilføjelsen online signalerer "Hvis du klikker her kan du faktisk købe instrumenterne på den side du kommer ind på." Det burde forbedre din CTR.

2) musikinstrumenter.jean-michel.dk: Her brander du dig som jean-michel hvilket giver et mere personligt indtryk, samtidig med at du senere hen kan udvide med andre varegrupper.

Mvh Jesper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 12:10

Tak for alle jeres svar. Jeg sætter meget pris på dem. Smile

Og Jesper, det var et rigtig godt bud du kom med dér! Den blev jeg glad for at få.
Jeg tror næsten jeg nupper den, men må jeg ikke spørge hvorfor der er ingen som har kommenteret "Kajs-musikinstrumenter"?
Som sagt er min samarbejdspartner min far, som altså hedder Kaj og jeg tænker lidt, som Jesper også kommer ind på, at det giver et mere personligt udtryk med et navn samtidig med at det er kort og forholdsvis nemt at huske.

Lige nu står jeg med at skulle vælge mellem:

www.musikinstrumenter-online.dk

og

www.kajs-musikinstrumenter.dk

Hvilket ét synes du er bedst?

Mvh

Jean-Michel 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:26

Jeg ville nok nappe musikinstrumenter-online.dk - Jeg er ikke den store fan af det andet navn, det lyder lidt for "garage"-agtigt.

Derudover ville jeg lige huske, hvis du går "den vej" at købe domænerne uden "-" også - altså musikinstrumenteronline.dk - Mange brugere har det ikke så godt med bindestreger i url'er - prøv at komme i tanke om bare ET stort website der bruger det. Så måske skal du lige overveje bindestregen igen.

/Seb

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:55

misel:

Ja, udmærket navn, men hvis vi vender tilbage til det SEO-mæssige, svarer en søgning på "musikinstrumenter" så ikke lidt til at søge på "tidsmåler" som alternativ til "ure" for nu at blive i mit gebet?

Hvis jeg skulle bruge en guitar, så ville jeg da søge på guitar - så hvis du går den vej, så lave subdomænerne guitar.musikinstrumenter-online.dk etc.

Venlig hilsen
Ole

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:27

deside.dk:

misel:

Ja, udmærket navn, men hvis vi vender tilbage til det SEO-mæssige, svarer en søgning på "musikinstrumenter" så ikke lidt til at søge på "tidsmåler" som alternativ til "ure" for nu at blive i mit gebet?

Hvis jeg skulle bruge en guitar, så ville jeg da søge på guitar - så hvis du går den vej, så lave subdomænerne guitar.musikinstrumenter-online.dk etc.

Venlig hilsen
Ole

Hej Ole

Jeg vil mere sige at det svarer til at søge på "Ure" istedet for "D&G ure". Der er ca 7000 der søger på musikinstrumenter om måneden, men kun 17 der søger på tidsmåler.

guitar.musikinstrumenter-online.dk er heller ikke helt tosset, men alt efter hvor mange guitarer man har i sortimentet kan det se bedre ud at have en musikinstrumenter-online.dk/guitarer.asp side dedikeret til disse. Så det er en afvejning.

Mvh Jesper 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)