Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sko leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har i tankerne at starte en webshop, med noget sko salg. Skoene skal være til piger/kvinder i alderen 15-25. Jeg vil derfor hører om der er nogen der kender nogle sider eller steder, hvor man kan finde leverandører.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 15:59

Hej Fuglsang!

Jeg vil gerne prøve at finde nogle leverandører til dig. Skal blot lige høre hvilke slags stil det drejer sig om til piger 15-25 år. Er det modesko, højhælede, hip hop, joggong sko, sandaler, støvler, lædersko... eller bare lidt af hvert?

Mvh

Jean-Michel

Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:48

det lyder rigtig godt. Jamen jeg havde regnet med nogle feminine sko, dvs. højhælede og stiletter.

Mvh Fuglsang 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:22

Jeg kommer lige tilbage til dig i løbet af i morgen onsdag når jeg har kigget mig lidt om.

Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:30

Hej Fuglsang

ved ikke om du stadig er på jagt.

Jeg kan muligvis hjælpe dig. Kan du sende mig en mail med nærmere præcisering af stilen og typer.

Jeg kan levere mange typer helt ned i enkelte kollektions kolli (12-28 par) - ingen minimum og hurtig levering. Priserne er helt i bund da der er tale om restpartier.

Mvh

Henrik

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:04

hej.. så lige at du kunne skafe støvler og sko..

har du en mail jeg ka kontake dig på...

jeg står og mangler smarte, frække modernet  støvler/stilletter, high heels til den  friske,frække kvinde.. ca aldre 18-30.... gerne styles der kan bruges til kostumer, dance wear..

og jeg undkyler mane gange for at oppe ind på en anden persons indlæg..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)