Jeg brænder for motivation og potentiale-orientering og i forbindelse med min nystartede virksomhed er jeg meget interesseret i at komme ud og give en smagsprøve på, hvad jeg kan. Søger derfor alle former for firmaer, netværk, erhvervsklubber m.v., der kunne være interesseret i en "appetizer" på mine produkter. Det kunne være i form af ½-1 times oplæg på et netværksmøde med mulighed for en tættere dialog/videre samarbejde. Du er velkommen til at se min hjemmeside på www.virksomt.dk Herudover er jeg certificeret businesscoach og certificeret i to forskellige personlighedsprofil-værktøjer. Virksomme værktøjer i forbindelse med udvikling af dig selv, din virksomhed og dine medarbejdere. Kontakt mig og lad os se, hvad jeg kan hjælpe dig med. Er hjemboende i Solrød, så jeg søger primært Sjællandske emner. |
Selvom du primært er interesseret i sjællandske kunder, er du meget velkommen på Aminotastic på lørdag i Holstebro.
Jeg kan ikke give dig 1½ time, men der bliver rig lejlighed til at netværke, og du kan også købe en lille stand, hvis du har lyst.
Læs mere her: http://tastic.amino.dk
mvh Hans