Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

optimisme!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt lige over denne artikel: http://www.computerworld.dk/art/32951?a=fp&i=1 som mange af jer sikkert har læst. Hvis ikke, så burde i da lige tjekke den!

Den er om microsoft''s optimisme hvad angår deres forsøg på at slå google inden for et halv år.
Ja det er optimisme man som iværksætter kan lære lidt af

Tror dog nu heller ikke at det er umuligt for dem hvis Google fortsætter som de gør, men om det er inden for et halv år er dog tvivlsomt Eller hvad?

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:12

Tja, hvorfor ikke...

Men man skal nok lige bide mærke i forskellen på at have den bedste og den mest populære.

Hvad hjælper det at Microsoft har verdens bedste søgemaskine, hvis stort set alle søgemaskine brugere klikker sig ind på Google?

mvh Carsten
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 17:07
Microsoft er så latterlige at hører på...
De siger hele tiden vi er bedre.. blah blah blah....

De flæber hele tiden over Google & GNU/Linux...
At de gider at bruge tid på det og ikke fixer deres eget produkt først...

Men som Carsten skriver, folk bruger da Google...

Men Microsoft slår IKKE Google på ½år og kommer nok aldrig til det...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Bemærke at det halve år kun gælder for det amerikanske marked. Der går endnu længere før de mener, at de resultater de levere er mere relevante end Googles på det europæiske marked :)

Medmindre de dropper al det gejl de f.eks. har på www.msn.com tror jeg ikke deres chancer er voldsom store, men hvem ved, måske ændre de vores måde at bruge/opfatte søgemaskiner. Som det er nu, vil jeg gerne have en, designmæssig, simpel søgemaskine, der levere de sider jeg leder efter :)

Jeg ved godt at Google bruger deres tid på alt mulig andet, men det er ikke noget de gør opmærksom på under min søgning og derfor heller ikke en irritation for mig som bruger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:23
Tja nu kommer det jo fra nogle som ren faktisk kan gøre det, så det vel ikke så underligt, var jeg i deres sko ville jeg da også slå store brød op.

Ken ja de har lige anbefaldt blender, så ja de flæber hele tiden ;)

Den er jo enlig meget simpelt design messig http://search.msn.dk/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)