Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Musikinstrument Webshop Navn!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal til at lave en webshop som handler med musikinstrumenter. Det være sig alt lige fra guitarer og trommesæt over trompeter og basuner til violiner og kontrabasser.

Jeg er noget idéforladt med hensyn til navnet, så derfor prøver jeg at spørger jer kreative kvikke hoveder herinde på Amino.

 Eneste krav er at navnet skal indeholde ordet "musikinstrumenter", og at .dk domænet skal være ledigt.

Navnet på shoppen skal også være brandet/navnet på nogle af de musikinstrumenter jeg kommer til at sælge.

 Det eneste navn jeg selv kan komme op med er "abc-musikinstrumenter.dk". Så en trompet kunne hedde en "abc trompet" f.eks.

 Hvis der er nogen der er kreative og har lyst til at komme med forslag, tager jeg imod dem alle med kyshånd.

 Mvh den idé forladte

Jean-Michel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bogstaverne ABC for mig til at tænke på nybegynder og børn og der er vel ikke hele din målgruppe?

MusikEksperten.dk eller MusikExperten.dk er ledig, og det signalerer ekpertise, viden og at du kun handler med de gode varer Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning!

Nej det har du ret i, det er kun noget af min målgruppe.

Og tak for "musikeksperten.dk", det er et godt forslag selvom det ikke indeholder "musikinstrumenter.dk" .

Jeg er dog stadig åben for forslag.

 

Med venlig hilsen

Jean-Michel 

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

musikexperten er klart bedre end abd-etellerandet.dk

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med proff-musikinstrumenter.dk?

Jeg spiller selv blues guitar, og ville nok ikke købe noget fra en ABC butik. Cool

Mikael Olesen

Officeeksperten.dk

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaia

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)