Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af emails

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa!

Jeg har et nyhedsbrev på min side hvor jeg efterhånden har 1000 tilmeldte og stadig stigende.

Er det nok til at kunne tjene penge på det? Ved ikke helt hvordan det forgår, men kan man "sælge" ens liste til et annonceringsfirma eller skal jeg selv finde aftaler med firmaer der vil annoncere i mit nyhedsbrev?

Håber nogen kan forklare mig hvordan det normalt gøres og om det er en mulighed for mig.

:)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:13

Det kommer meget an på hvad du har aftalt med indehaverne af de e-mailadresser du har indsamlet?

Hvis du ikke har aftalt at der må sendes reklamer til dem fra andre end den virksomhed som de har oplyst adressen til, så er adresserne værdiløse for alle andre end din egen virksomhed.

Det kræver naturligvis også indehaverens samtykke hvis du ønsker at overdrage e-mailadresserne til andre annoncører.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Okay, men hva så hvis jeg vil annoncere i mit eget nyhedsbrev? Er den eneste mulighed så at bruge almindelige LEAD kampagner? 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:07

Driver du en webshop, så drop reklamer i dit nyhedsbrev - og fokuser på at få solgt dine egne produkter.

Er der her tale om en portal, hvor du har et nyhedsbrev til - er det en helt anden side af sagen.

Der findes affiliateprogrammer - som har tonsvis af kampagner, klar til brug - hvor du blot skal sende det link ud til dine brugere, affiliateprogrammet giver dig.
Affiliate-marketing betaler dig for hvert klik eller salg/lead du genererer.

Dertil kommer det også at du kan bruge reklamerne på din hjemmeside også - så du ikke begrænser indtægten.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)