Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på ingen måde en it-haj, når det kommer til det rent tekniske. Jeg har en hjemmeside www.yourlifeguide.dk - via 123hjemmeside.dk. Jeg valgte den, fordi jeg der kan koncentrere mig om det, der er vigtigt for mig, nemlig at skrive og informere. Men jeg synes ikke at tingene bliver helt, som jeg gerne vil ha' dem - og jeg har fra anden side hørt om muligheden for at benytte word press som hjemmesideskabelon. Men kan det lade sig gøre i et tilfælde som mit, og hvad med de ting, der ligger på min hjemmeside i forvejen? Hvordan fungerer det - og 1000 vis af andre spørgsmål... Mit domæne hører under Hostmaster.dk

Er der nogle af jer, der kan give mig gode råd - kan det lade sig gøre?, Kan jeg gøre det selv?, Hvad koster det nu og på sigt?

Jeg kan kontaktes pr. mail også... charlotte@yourlifeguide.dk

Hilsen

Charlotte

Find dig selv på YourLifeGuide.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:02

Hej Charlotte

Nu ved jeg ikke hvor meget du bruger din hjemmeside, og hvad du bruger den til.

Men lige et par råd:
1. 123hjemmeside er ikke et godt sted at have sin firmaprofil
2. Wordpress er mest bygget som en blog - og det vil være lige så let at sætte et nyt system op, som det vil være at rokere rundt, så det passer til din side.

Jeg tror det du søger er et CMS, så du selv kan lave og skrive sider.

Hvor meget det koster på sigt, afhænger helt af, hvilken løsning du vælger, et webhotel + domæne er ca. 250 pr år - dertil kommer så om du vil købe eller leje et cms.

Håber du kan bruge ovenstående - ellers er du velkommen til at spørge indSmile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 18:27

Hej Nick,

Mange tak for dit svar. 

Jeg har flere gange hørt det med 123hjemmeside, og det er måske rigtigt nok, men det er nemt og overskueligt - for en ikke tekniknørd *SS*

Som det fremgår, skal jeg helst ha' noget, hvor jeg netop kan koncentrere mig om at skrive - som på en blog, for det er mest info, der er på min hjemmeside ihvertfald indtil videre.

Jeg har modtaget nogle mails også, så jeg vil prøve at finde ud af, hvad der er bedst for mig nu - og på sigt :-)

Ha' en god aften.

Hilsen

Charlotte 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:52

Jeg vil lige indskyde at WordPress er et fint CMS-system ..... så hvis du kender en smule til WordPress så er det bestemt en rigtig god løsning. WordPress er nok det mest brugervenlige CMS-system der findes derudover er det nemt at gøre søgemaskinevenligt så alt dit skriverri bliver fundet! 

Tilmeldt 4. Feb 08
Skrevet kl. 22:11

Hej Morten,

Mange tak for dit svar - jeg har en blog tilknyttet min hjemmeside, der ligger på wordpress, så lidt kendskab har jeg til det. Men jeg aner ikke noget om det tekniske eller om søgemaskiner, men det er der råd for, gætter jeg på  - og ja, det vil selvfølgeligt være rart, hvis nogen finder frem til min side, og de ting jeg skriver :-)

Ha' en fortsat god aften.

Hilsen

Charlotte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)