|
Hej Aminoer, Jeg er på ingen måde en it-haj, når det kommer til det rent tekniske. Jeg har en hjemmeside www.yourlifeguide.dk - via 123hjemmeside.dk. Jeg valgte den, fordi jeg der kan koncentrere mig om det, der er vigtigt for mig, nemlig at skrive og informere. Men jeg synes ikke at tingene bliver helt, som jeg gerne vil ha' dem - og jeg har fra anden side hørt om muligheden for at benytte word press som hjemmesideskabelon. Men kan det lade sig gøre i et tilfælde som mit, og hvad med de ting, der ligger på min hjemmeside i forvejen? Hvordan fungerer det - og 1000 vis af andre spørgsmål... Mit domæne hører under Hostmaster.dk Er der nogle af jer, der kan give mig gode råd - kan det lade sig gøre?, Kan jeg gøre det selv?, Hvad koster det nu og på sigt? Jeg kan kontaktes pr. mail også... charlotte@yourlifeguide.dk Hilsen Charlotte
|
Hej Charlotte
Nu ved jeg ikke hvor meget du bruger din hjemmeside, og hvad du bruger den til.
Men lige et par råd:
1. 123hjemmeside er ikke et godt sted at have sin firmaprofil
2. Wordpress er mest bygget som en blog - og det vil være lige så let at sætte et nyt system op, som det vil være at rokere rundt, så det passer til din side.
Jeg tror det du søger er et CMS, så du selv kan lave og skrive sider.
Hvor meget det koster på sigt, afhænger helt af, hvilken løsning du vælger, et webhotel + domæne er ca. 250 pr år - dertil kommer så om du vil købe eller leje et cms.
Håber du kan bruge ovenstående - ellers er du velkommen til at spørge ind![]()
Bliv gratis medlem