Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til annocer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med og skal lave mig en annonce på et tilbud, til mit firma..

Da det ikke er noget jeg sådan ved så fandes meget om, vil jeg gerne hører om nogle her inde kan give mig nogle gode råd

har lavet et udkast her : http://danishweb.dk/annoce/1.jpg 

Ved det lidt stavefejl mv mere, men det jeg ønsker at råd til i forhold til hver kunder ser efter..

På Forhånd tak 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:54

Puha det efter min mening helt skidt.

Du bør få en designer til at kig på det. I den forbindelse kan jeg iøvrigt anbefale Mikkel fra Inmedia.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 20:00

Jaa ved udmærket af designet ikke er vildt smukt :)

Men søger også nogle råd til hvad er vigtig at fremhæve i en annoce mv,,

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:11

Hvad vil du med annoncen?
Hvis du ikke selv ved, hvad du vil med din annonce, så kan du heller ikke forvente, at læserne kan finde ud af det. Og hvad vil du egentlig? Skal annoncen profilere dit produkt eller firma? Går du efter respons? Vil du have læserne til at ændre holdning? Eller ønsker du blot, at annoncen bliver læst? Uanset hvad du vil, så skal annoncen entydigt arbejde mod dette mål og samtidig opbygges, så den harmonerer med læserens måde at observere og beslutte på.

· Attention:
Annoncen skal få læseren til at bemærke annoncen. Den skal have stopeffekt.

· Interest:
Dernæst skal annoncen udformes, så den bliver læst

· Desire:
Denne læsning skulle gerne udmønte sig i en lyst til at vide mere. Lyst til
at eje.

· Action:
Slutmålet er den konkrete respons

Der stilles store krav til responsannoncen, for her er du nødt til at bringe læseren hele vejen igennem alle 4 faser. Ønsker du blot at flytte holdning, så kan du "nøjes" med at bringe læseren gennem de 3 første faser. Er der tale om en imageannonce, hvor målet er erindring, så kan du principielt nøjes med attention og interest. Men resultatet bliver bedre, hvis du
snupper desire fasen med.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 21:10
 Hej,

Har ikke mange rosende ord om din annonce, desvære... det første jeg virkelig bider mærke i er du vil sælge elegante hjemmesider? Tvivler meget på der er nogen der tør stole på de ord...

Hvad med billeder? eller generelt lidt blikfang udover den gule clip-art stjerne?

Syndes du skal få en med lidt erfarring til at komme med et bud... og dertil vil jeg selvfølgelig anbefale mig selv Stick out tongue

Du er velkommen til at kontakte mig på 60 226 441 eller mail dp@256c.dk
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 21:26

Ann: Mange tak for dit svar... det noget jeg vil sætte mig ned til tænke over...

Daniel: Nej ved udmærket ikke designet er elegante eller lign, men var os designer til og lave det for mig :), Dette er os et udkast til hvordan det skulle være med tekst også skulle jeg bruge lidt råd og ideer inden jeg sender den videre til min designer.. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)