Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kvindelig samarbejdspartner søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en modig, nysgerrig og iderig kvinde der har lyst til at være selvstændig? Brænder du for at starte nye projekter, og tør du at knokle for det du tror på... så ligner du mig utrolig meget, og sammen kan vi måske skabe noget stort!

Jeg har en masse ideer, men har brug for en partner der tør at realisere dem sammen med mig. 

skriv til mig hvis du har en iværksætter i maven og tør at skille dig ud fra mængden!!

Venligst Sønderholm

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:21
Hej Sønderholm Det lyder spændende,

Jeg blev da lige lidt nysgerrig selvom os Q`er med ideer er i gang med at lege og knokle...

Jeg ved ikke hvilken type du er? Du lyder lidt som jeg selv... Helt klart opstarter, igangsætter og " I´er - Diskmodellen" og så mangler der efter min erfaring.

3 typer for at lykkedes med den stor fede ide... den økonomisk funderede, den der afslutter og den der derefter sidder og vedligeholder.

Jeg er altid nysgerrig og frisk når jeg hører ordet ideer.

Så hvilken type er det egentligt du søger/mangler som samarbejdspartner?

Og hvorfor lige en kvinde?  

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:34

Hej Trulle!

Dejligt at høre at der også findes nogle nysgerrige og modige kvinder! Ved ikke om jeg mangler en bestemt type samarbejdspartner. Alle mennesker har selvfølgelig noget de er bedre til end andet. Men det vi ikke kan, lærer vi bare! Jeg ved ihvertfal med sikkerhed at jeg bliver selvstændig, og håber rigtig meget at der er andre der også ved det med sig selv... så vi kan skabe noget sammen!!

Behøver egentlig ikke kun at være kvinder. Foretrækker oftes at arbejde sammen med mænd, da de bare siger tingene som de er! Men mine planer er meget "piget"... Så tror ganske enkelt ikke at mændene ville være interesseret. Men lad mig høre fra dig hvis du også har nogle ideer, og mener det bare lidt seriøst. For hvis du ikke selv er klar, kender du måske nogle der er. Er 20 år, så måske nogle omkring min egen alder, så vi er nogenlunde samme sted i vores liv.

Hører gerne fra dig!!

Venligst Sønderholm 

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:05

Hej igenSuper indstilling du har, det er det bedste første skridt at være villig til at lærer og knokle :0)

Jeg er allerede selvstændig og har rygende travlt med at coache alle typer af OPSTARTERE og igangværende IVÆRKSÆTTERE.

Og sådan ud i det blå er jeg ikke helt klar på hvem jeg kunne koble dig til, eventuelt... men jeg har et stort netværk og er altid parat til at give lidt feedback, og hjælp... skriv lidt om ideen hvor du er "nu" du behøver jo ikke at lægge alt åbent, men hvad det er for en type ide og partnerskab - du søger kunne være rart at vide "måske også for dig selv" :D

held og massere af lykke herfra

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)