Hej jeg hedder Rune og bor for øjeblikket på Færøerne, planen er at flytte til Danmark næste år, nærmere betegnet Viborg eller deromkring. Jeg vil gerne udvikle en sportsportal, da jeg har meget interesse inden for sportsverdenen, jeg sætter fokus på at lave et dansk alternativ til bl.a Espn.com. Dette kan måske virke lidt vildt, men jeg tror at det kan lade sig gøre, det ville også være interessant at lave et Managerspil tilknyttet til sitet. Forløbigt har jeg valgt at kalde projektet for OnSport.dk, da jeg synes at det passer meget godt til emnet, og da det er vigtigt at være 'ON' hele tiden. Så derfor har jeg valgt at søge en seriøs partner, da jeg ved at jeg umuligt kan drive et sådant et projekt alene, det ville simpelten blive for krævende, og jeg er også tilhænger af idéen om at det er bedre at eje 50 Procent af en god virksomhed, end at eje en dårlig virksomhed alene. Nu er jeg ikke ligefrem lige så dygtig som Martin Thorborg, men jeg tror at det nok skal gå hvis man er seriøs. Jeg arbejder for tiden på første udgave af sitet, og jeg tænkte at satse primært på Fodbold som hovedemne i starten, for derefter at integrere andre sportsgrene. Jeg er 23 år
Skriv... hvis det lyder interessant
Rune |
Hej Rune jeg er helt sikkert klar på et sådan projekt.
Jeg kan det meste indenfor php,mysql,javascript og ajax, har også prøver kræfter med et par opensource programmer så vil helt sikkert gerne prøve at gå ind i projektet..
Hvis du gider kan du skrive til mig på Jesper [at] webcomfort.dk