Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virkelig enestående kontor-vægkort i 3-D - vistnok det eneste i verden med også havbunden i relief

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan lide at se på kort har jeg snart et rigtigt "show-stopper" kort til salg på det danske marked. "Mærk verden" er det helt specielle ved dette kort: bjergene "står op" af materialet - og som noget epokegørende på kortmarkedet: nu er også havdybderne med i relief! På dette kort fascineres man af kort over både landområderne (topografien) og over havbunden (oceanografien). Som tyskerne siger "Wirklich TOLL !"

Det er så nyt og dugfrisk, at jeg - som dansk eneagentur - end ikke har prisen fastlagt endnu - dette sker i kommende uge.

Men prisen bliver "rimelig", idet vi forventer at kunne markedsføre det primært via Internettet.

Kortet kommer i 2 versioner, et fysisk kort og et politisk. Størrelsen er handy og passende til kontorer, mødelokaler, venteværelser - men sandelig også til børneværelset eller hjemmekontoret. 135 x 85 cm.

Det vil kunne leveres i en uformel (hjemmeudgave?) med ophæng i to rundstokke, eller - firma-udgaven - opklæbet på let plade og stilfuldt indrammet.

Se foto og nærmere oplysninger på min web-shop i kommende uge, hvor prisen vil blive lagt ind. www.shop.Brain-Power.dk/shop

Med venlig hilsen

Martin Bodilsen

Martin Bodilsen Brain-Power.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)