Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

“Do It Wrong - Quickly”

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Do it Wrong Quickly, author: Mike MoranHvis du ikke er én der holder af at læse fagbøger med mange sider - så læs i det mindste blot den første 1½ side af forordet i denne bog … !

Budskabet er : glem alt om, omhyggeligt at udarbejde en webmarketing-strategi efter et grundigt analyse-arbejde, og derefter at lave den perfekte, forkromede løsning og ramme plet, første gang.

Istedet :

- Kom igang - Nu !

- Gør det hurtigt !

- Og, find istedet ud af, hvordan du kan rette fejl og lave forbedringer, ligeså hurtigt !

Hvorfor nu det … ???

- ganske enkelt, fordi du risikerer at komme for sent ud med dit produkt og din markedsføring, hvis du laver markedsføring og salg på Internet, som i ´gamle dage´, dvs pre-Internet.

Inspirationen er hentet fra :

Mike Moran : “Do It Wrong Quickly - How the Web Changes the Old Marketing Rules”
- omtale på : amazon.com

Her er masser af guldkorn at hente - både konceptuelt, og på helt lav-praktisk niveau.
Derudover, så er der masser af virkelig nyttig og operationelt ´how-to´ vedr. anvendelsen af web-marketing i sammenhæng med social networking, wikis, virtual worlds, podcasting, two-way marketing conversation, blogging, etc.

Bogen er relevant for dig, hvis du : er selvstændig, sælger eller markedsfører dine ydelser via Internet, er marketing-ansvarlig eller arbejder på strategisk niveau med salg/markedsføring.

Kig også forbi forfatterens eget web-site : www.mikemoran.com
Dette vil sikkert overbevise dig om, at fyren er så kompetent, at du bliver nødt til at læse/købe bogen ;-)

Ihverti´fal´ lykkedes det forfatteren at motivere undertegnede - ganske eftertrykkeligt !

… blot ved at læse forordet … !

Jeg har selv i ca. 3/4 år gået og kigget efter ´den rigtige/perfekte´ løsning til et forum/weblog/diskussions-forum  der kan bruges som supplement til hjemmesiden for min første bog-udgivelse på siden : http://www.et-udbytterigt-liv.dk/. Formålet er, at have et sted hvor læsere af bogen kan bidrage med deres mening, egne oplevelser, anmeldelser, feedback mv.

Efter at have læst bogens forord, droppede jeg (langt om længe … ;-) ) al tankegang om ´den perfekte løsning´, og istedet hurtigt at få lavet´noget der virker´. Samme aften fik jeg tilføjet en weblog/diskussions-forum til web-siden på kun 2½ time ! Og, lavede det hele selv, uden programmering af nogen art. Hertil blev brugt en slags færdig´skabelon-blog´, som ikke er teknisk 110 % perfekt. Men til gengæld kom til at fungere, blot i løbet af én aften ! . Det foreløbige resultat kan ses på : http://et-udbytterigt-liv.blogspot.com/

Og, vurderet i fht. den tid det har taget at lave - så er jeg ganske godt tilfreds med resultatet.

hilsner

Dann S.

Personlig Coach & Mentaltræner. ErhvervsCoach.

Personlig Coaching, Telefon-coaching, Skype-coaching

Web : www.dann-sommer.dk

Gratis e-bog : ´27 Gode Råd - Inspiration til et Udbytterigt Liv´

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:32

Jeg fik bogen af ham for noget tid siden, og jeg vil gerne bakke din anbefaling op. Mike er ganske ofte en banaliteternes mand, men det er banaliteter, der bestemt har godt af at blive gentaget mange gange. Og essensen i bogen er ganske brugbar! Held og lykke med dit projekt i øvrigt!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 23:57

hej Thomas

tak for tilbagemelding - og ja, en del af det han skriver kunne man godt kalde banaliteter, fordi noget er det vitterligt ér meget lav-praktisk

samtidig, så kan jeg se at du jo er professionel reklame-mand, og dermed formodentlig har set/designet/udviklet et betydeligt antal web-sites

- modsætnigsvis, for mange af dem der er selvstændige, er igang med deres egen web-side, for første gang, eller skal til at tage hul på nogle af de nye muligheder der ligger med at skabe forretning på Internet, så er der ikke ret meget der er banalt ...

- og, samtidig at det faktisk er én af de få beskrivelser jeg har fundet, hvor disse temaer er sammenfattet og formidlet på en måde så det er anvendeligt og brugbart

hilsner

dann s.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)