Hej Alle sammen Min kone går med tanker om at åbne en dame/pige tøjs forretning. Vi er dog lidt i tvivl om hvor mange penge vi skal bruge i forbindelse med opstart. vi har kig på en forretning i roskilde, der tidligere har været brugt til tøjforretning. den er 75 m2 stor. Er der nogen der har et bud på hvad vi skal bruge, og her tænkes der på minimum, da kapitalen ikke er den største. håber meget at kunne få lidt hjælp. Med venlig hilsen Rostam
|
Jeg er jo ikke den store iværksætter, endnu...
Men jeg har fundet ud af, når man sætter sig ned, og læser lidt på lektien, så giver det overblik. Jeg tror egentlig ikke rigtig, at nogen her inde vil kunne fortælle dig, hvad du ca. skal bruge til opstart af en butik. Det hele handler om, hvor meget du vælger at ligge i det. Hvad butikken koster at leje, hvad og hvor meget i skal have på lager. Priser på inventar, osv... osv... Vi kender jo slet ikke til jeres projekt, andet en børnetøj og butik.
Gå ind på http://www.startvaekst.dk/Etableringsbudget. Der kan I læse mere om hvad man skal bruge til opstart. Læs på lektien, og skriv det ned i det etableringsbudget man kan downloade der inde.
Iøvrigt... Flue**** den side! Den er rigtig god til at få styr på en masse, måske hæmmende, administravivt bøvl.