Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B - Direct mail - Postdk vs inhouse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg skal snart ud og markedsfører et nyt internet site overfor en gruppe potentielle kunder. Kunderne er virksomheder / organasioner / foreninger. Jeg har overvejet hvordan jeg skal komme ud til dem, og er nået frem til at Direct mail nok ikke er en helt tosset ide.

Men jeg syns det er utroligt svært at finde ud af hvad det koster for i første gang kunne jeg måske godt tænke mig at prøve det af på 20-100 kunder så jeg ikke spilder alt for mange penge hvis det ikke går som jeg håber på.

Er der nogen af jer der har prøvet postdanmarks Direct mail service, og kan det betale sig at kører det inhouse ved så små mængder forsendelser?

Mvh. Torben

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:26

Hej Torben..
Jeg har selv været i samme situation, med hvordan får vi fat i en bestemt gruppe inden for b2b...
Det vi har gjort er at købe et udtræk fra cvr.dk

BlackCap

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 14:35

Hej BlackCap

Hvordan gik din direct mail kampagne ?

Jeg har også tænkt lidt på at købe data fra cvr.dk eller alternativ bare selv søge mig frem til dem via google og divs telefonbogs sider.
Jeg syntes Cvr.dk's pris liste virker temlig uoverskuelig, hvad gav du for et udtræk og var det bare på en branche kode eller ?

Mvh. Torben

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:43

Hej igen..
vi har ikke brugt post danmarks direct mail.. kun cvr.dk

Det vi har gjort er at kigge på hvor mange der er inden for en enkelt branchekode som er startet inden for 2006 og 2007 til at starte med.
dog køber vi osse lige 2008 inden vi sender reklamen ud.

Syntes ikke at deres priser var så uoverskuelige, og inden man endelig acceptere at købe et udtræk kan man se prisen.

Jeg mener at vi gav lige over 700 for de to udtræk. Fordelen ved at bruge cvr.dk er at der ikke er adresser med som er reklamebeskyttet

BlackCap

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 10:53

Hej :)

Jeg har været inde og kigge på cvr.dk igen, og jeg var ikke kommet ind under databank før, så nu giver jeg dig ret, det ser ganske overskueligt ud.

Jeg kan se de tager 3,30kr pr adresse, på den søgning jeg har lavet, uanset hvor mange man køber ad gangen, så det løber jo lidt op.

Men tak for svaret :).

Hilsen

Torben

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:41

prøv citymail. De kan give dig et tilbud på det hele inkl. virksomheds informationerne...

Mvh Chris

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:58

Hvis det kun er 20-100 adresser, kan du jo også bare selv finde dem.. på google eller krak eller lign.
Eller hvis der er en brancheforening for den branche du søger, kan man mange gange se adresserne på medlemmerne på hjemmesiden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)