Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker Dandomain-shop med FRIBETALING-modul?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg vil gerne starte en Dandomainshop. Nu har jeg læst på Amino meget positiv om Fribetaling modul.

Jeg gik på deres hjemmeside - man kan ikke ringe dem op! (øv).  For at sende en E-mail til supporten som almindelig kunde ( ikke ved deres dyreste løsning ) KOSTER DET PENGE (øv). Nu var jeg rigtig glad, ikke at være deres kunde, så jeg kunne spørge dem GRATIS (yyes!).

Kan Fribetaling køre med Dandomain shop? Svar efter 24 timer (øv): ingen anelse, men du kan jo prøve selv, om det virker (øv)

Nu blev jeg rigtig glad for anden gang, at jeg ikke er og ikke bliver deres kunde, selvom de godt nok tilbyder billigste betalings-gateway.

A propos: Kan nogen Amino måske svare mig alligevel på mit spørgsmål?

Noget andet. SSL Kryptering - Dandomain tilbyder det ikke, man skal selv sørge for det. Til gengæld har de SECURE TUNNEL. Er det det samme?

Tusind tak for hjælpen!Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:10

Hvis du har hoert meget godt om fribetaling herinde fra saa har du ikke hoert efter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Hej

DanDomain har løsningen du leder efter, her er et tekst fra deres hjemmeside:

DanDomain Betalingssystem gør det muligt at modtage betaling med kreditkort over Internettet. Betalingssystemet virker med alle gængse kreditkort såsom Dankort, Visa/Dankort, Eurocard, VISA, VISA Electron, Mastercard og mange flere...
Desuden er det muligt at tilkøbe yderligere betalingsmoduler til eDankort, 3D Secure og ewire. DanDomain Betalingssystem kører via en krypteret SSL forbindelse og er godkendt og certificeret af PBS.

Det er super nemt at sætte op, håber det var noget du kunne bruge.

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:12

RanDall:

Jeg gik på deres hjemmeside - man kan ikke ringe dem op! (øv).  For at sende en E-mail til supporten som almindelig kunde ( ikke ved deres dyreste løsning ) KOSTER DET PENGE (øv). Nu var jeg rigtig glad, ikke at være deres kunde, så jeg kunne spørge dem GRATIS (yyes!).

Kan Fribetaling køre med Dandomain shop? Svar efter 24 timer (øv): ingen anelse, men du kan jo prøve selv, om det virker (øv)

Vi valgte den dyreste løsning til et site, og jeg har endnu ikke oplevet at få svar tilbage på spørgsmål!!! Men vi fandt da ud af det, og betalingensgatewayen virker også nu - men specielt "kundeorienterede" kan man ikke sige det er. Du betaler, får et nummer, og så er du åbenbart selvhjulpen derfra, dvs på herrens mark, uanset hvor mange forespørgsler du sender. Og set i det lys er 599 i oprettelse og 89 per måned ikke billigt.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:13

RanDall:

Kan Fribetaling køre med Dandomain shop?

Hej Randall,

Ja DanDomain kan sagtns fungerer med Fribetaling, og hvilken som helst andet betalingssystem, man benytter blot deres ret fornuftige API. I dit tilfælde vil jeg dog råde dig til blot at benytte DanDomains egen betalingsløsning, da der så ikke er mulighed for at leverandørerne kaster mudder efter hinanden ved fejl.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)