Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg kun har været i IT branchen i ca. 25 år, er der stadig meget jeg ikke forstår:)

Blandt andet forstår jeg ikke, at jeg i nederste venstre hjørne af min IE browser (nyeste) har et advarselstegn (gul trekant med udråbstegn) ovenpå et sidesymbol stående. Og at det hver gang jeg går ind på en ny side siger "udført med fejl på siden" eller slet og ret siger "fejl på siden" og så kommer jeg ikke videre. Bl.a. kan jeg gå ind på hovedsites, men ikke på hovedsiten''s undersite da jeg får nævnte fejlbesked. Wired, ikk''?
Har disablet firewall, antivirus, reinstalleret IE, hentet opdateringer, prøvet Firefox (afinstalleret igen), tilladt pop-ups, etc. etc. Er der en eller venlig sjæl der har et bud på dette, vil jeg være meget taknemmelig.
Mvh
Niels

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 21:23
Det kan lyde som et Java-problem. Tjek at du har det installeret eller hent den nyeste version på www.java.com.

Det kan også være, at dine sikkerhedsindstillinger er for høje. Gå op i Internet Explorer -> Funktioner -> Indstillinger. Gå ind på fanen Sikkerhed og klik Standardniveau. Gå ind på Beskyttelse af personlige oplysninger og klik Standard. Gå ind på Avanceret og klik Gendan standarder.
Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:41

Tusind Tak for inputtet. Har desværre været den tur omkring uden held. Kommer konstant med Fejl på siden-meddelelse.

Håber der er andre muligheder. Et lyst hoved hos Microsoft rekommanderede en total recovery........Som eneste løsning...................

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:45
Hej Niels Kaiholm

Det er garanteret ikke MS IE browseren der er noget i vejen
med. Det er den hjemmeside Du besøger der indholder bagved-
liggende JavaScript der er syntax fejl i... Så det er
programmøren af den hjemmeside Du besøger der er en
SjuskeDorthe, fordi han/hun ikke tester sine sider for
JavaScript fejl, før siderne/sitet gøres tilgængelig for
offentligheden!