Movement
Ingen bad feelings. men tror lidt du har misforstået mig. Når jeg f.eks. skriver at jeg vil være økonomisk uafhængig så er det ikke fordi jeg ikke vil arbejde og kæmpe for at komme fremad. Jeg arbejder 50timer i ugen ligesom så mange andre der vil fremad i livet. Jeg vil bare gerne have opbygget en stor kapital til at "LEGE" med uden at jeg går fra hus og hjem. har mange ideer jeg vil prøve som f.eks. investere og lave nogen ting lidt for sjov bare for at se hvordan folk vil reagere på en evt. ny måde at drive forretning på.
Har nogen ideer til nogen lidt provokerende måder at drive forretning på og det skal bare prøves engang men jeg er ikke villig til at risikere at skulle flytte i en 1værs lejlighed i flere år og komme i RKI osv;) håber du forstår:)
Ellers cool med de mange gode invendinger drenge:)
PS. det med at studere.... Jeg er nok ikke den eneste der drømmer om et par ene lektioner fra Martin Thorborg;-) |
Selv Martin lærer, find ud af hvem han lærer af. Hør deres lydbånd,læs deres bøger, se deres kurser. Spørg og lær.
Det handler altsammen om at sætte specifikke mål. Hvor dyrt vil du bo ? Hvad er dit mål på det område ? Hvor høj skal din indkomst være ? Sæt tal, mål og delmål på det hele. Og så derefter kan du begynde at regne på, hvordan du kan nå det mål. Så længe dine mål er ikke-definerede, vil du oftest svæve rundt i underligt limbo.
Bliv fokuseret på hvad du ønsker, arbejdt for det og døre vil åbnes, ideer vil komme.
Jeg har selv lige inden for den sidste halve time fundet 10 links om gode investeringsobjekter i ressecions tider. Der er så meget materiale derude
Men en god ting at du tænker på dig selv og din økonomi. Der er du allerede et skridt foran mange danskere.
Nu skal du bare lige SELV vide hvad du vil . Søg og du skal finde.
Men der er ingen herinde der ved hvad du skal med dit liv , eller hvordan dine penge skal laves. Det ved kun du.
Nå nok herfra. Jeg skal jo også passe mig selv
God jagt efter nøglen til økonomisk forvaltningsmagt