Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT support

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der :0) 

Jeg skal have mit lille firma lavet mobilt... og skal have skabt et mere enkelt og overskueligt system.. med fil deling på eks. googel og et projektstyrings programmer der virker mm. valg af mobilt net etc, sortering af mails og meget andet...

så jeg søger en der kan foreslå en passende computerløsning samt opsætte min computer og sikre mig et mere enkelt arbejdssystem. så det kan lade sig gøre for mig at arbejde på mit firma - i hele verden.

Glæder mig til at hører fra dig :D
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:52

Prøv at tage et godt kig på http://37signals.com/ 

Specielt Basecamp til projektstyring og Highrise til kundestyring. Du kan oprette gratis fuldt virkende versioner til at prøve det af. 

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 16:11

Hej Lars

Tak for tippet - kan ikke lige se om de kan så meget mere end Googels gratis udbud at det er interesant.

Men det virker VED FØRSTE BLIK bedere end Groupcares tilbud... endnu engang tak for tippet.

og jeg skal da stadig bruge nogle hands on på mit opsæt da jeg ikke er en særlig kvik computerbruger...

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:18

Google er skam altid godt Smile 

Hvad jeg har lært er, at mange gratisprogrammer og andre ting i software verdenen er lige så gode som de som koster kassen.

Fx. Norton Antivirus er enormt tungt mm. Når jeg laver computere er Norton tit den som kager computeren op. Alle som jeg kender der bruger gratis programmet avast - er fuldt tilfreds.

Også openoffice er næsten lige så god som MS office til 3000kr.

PRøv at lege med google, så finde i nok ud af hvad som mangler eller er perfekt, og kan arbejde ud derfra.

Held og lykke 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 04:18

100000 tak for tilbagemeldingen...

og massere af glade smil

xx

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:59

Hej Trulle,

Du behøver ikke at binde dig til programmer der arbejder on-line. Du kan lave en netværksopkobling til en server som et drevbogstav... Og så kom de nørdede ord på banen, tsk tsk. Du kan lige kontakte mig hvis du er interesseret, eller vil vide mere.

Mvh

Søren
info@pionersoft.dk

IT-support og (produkt fotos) i Århus : www.pionersoft.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Skrevet kl. 21:53

Hej Søren ;0)

Tak for denne nye oplysning "a- hvad for noget" Ja der blev jeg hægtet af...

Hvad er fordelen ved ikke at binde mig til online programmer... BARE så jeg kan forstå hvorfor jeg skulle vælge det??????????????

Med store ører og øjne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)