Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 nummer og kø system?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilbyde dig en komplet ipløsning.

Det koster 99,- pr. bruger (telefon) pr. måned.
Du kan koble et eller flere hovednummer på løsningen, det kan fritopsættes om det
skal gå direkte til en tastemenu eller direkte på kø, hvor der ringes på alle tilknyttede telefoner. 

Vi bruger selv denne hosted løsning, som har et hav af features og det kører bare.

Fang mig på email / msn : daniel@funtastic.dk  hvis du vil vide mere.

Med venlig hilsen

Daniel Diness Andersen

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:33

kan disse løsninger bruges på et normalt nr.??

kenneth

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:02
Det plejer de at kunne, et 70-nummer er normalt blot en viderestilling.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 00:37

Hej Christian

Prøv at kigge på Maxtel  - de har måske hvad du søger.

Mvh Ronni 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 07:25

Den løsning jeg tilbyder kan godt bruges på et normalt nummer, typisk vil man tage sit nuværende nummer og lægge det ind
som hovednummer, de brugere/ telefoner der så bliver tilknyttet får andre direkte numre, evt. en nummerserie. Du vælger så
selv om hovednummeret skal vises når du ringer ud eller det skal være de direkte numre.

Vi har et 70nr som vores hovednummer, det er blevet flyttet fra tdc, så det ikke er et viderstillingsnummer mere, men et rigtigt
fastnet nummer.

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:23

Du skal bare være opmærksom på, at har du behov for at viderestille dit hovednummer fra din IP-telefon til en mobil, så skal du betale for ALLE opkald.

Typisk er prisen min. 0,79 kr. + moms + opkaldsafgift - alt afhængig af hvilken udbyder du vælger.

Vælger du en ren mobil løsning i stedet for, sparer du den udgift Big Smile.

Hvis du har et eksisterende 70-nummer, kan jeg sagtens flytte det og bruge det i det system jeg tilbyder.

Systemet fungerer på den måde, at hovednummeret ligger i det mobile netværk og peger ned på x antal mobiltelefoner som du har koblet på din aftale. Når så kunden ringer ind på hovednummeret, stiller den automatisk videre til den første mobil. Er den optaget eller slukket, stiller den videre til næste og osv osv. Imens får kunden at vide, at man står i kø som nummer x - vent venligst.. Ringer man udenfor åbningstiden (som du selv definerer), bliver kunden mødt af en telefonsvarer. Du bestemmer selv hvilken mobil der først skal besvare hovednummeret - eller du kan sætte det som vilkårligt.

De mobiltelefoner som skal besvare dit hovednummer, får automatisk en menu installeret på telefonen, hvor de har mulighed for at melde sig til og fra hovednummeret. Hvis du eks. sidder i møde, og ikke vil forstyrres, melder du dig bare fra, og så går opkaldet forbi din telefon. Du vil altid kunne se, om opkaldet kommer direkte til din mobil eller via hovednummeret.

Alt internt kommunikation er gratis på denne erhvervsaftale. Så du kan både viderestille og omstille mellem telefonerne, uden at du skal tænke på udgifterne.

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:49

hvis jeg nu har et alm. nr. kan jeg så ikke ha det som hoved nr og hvis kunder så trykker 1 for salg feks. så sender den opkaldet over på den der sidder med dets mobil telefon eller er det helt umuligt

mvh

kenneth

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 11:56

Du kan sagens have et alm. nummer som dit hovednummer.
Det kan gå direkte på en tastemenu hvor du så klikker dig frem til salg, kørsel bogholderi eller hvad du nu gerne vil have.
Du kan både viderstille til mobil og fastnet nr. På min løsning skal du betale opkaldstakster hvis du f.eks. viderestiller til
en mobiltelefon. Internt på dine iptelefoner koster det ikke noget.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 04:36

Sonofon Erhverv!

Det er så godt nok et 72 nummer, men det virker da

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:18

Du kan også portere et 70-nummer i stedet for.... Big Smile