Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskaber i lommen på Imamerne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Sidder med Ekstra Bladet - mit horoskop - iflg. EB lyder:

"Du virker hemmelighedsfuld, men det skyldes egentlig blot, at du nægter at sige din mening!"

Yeah right! Nu har jeg da aldrig! - Jeg noterede mig ved de ukorrektheder der altid er i horoskoperne - men idag skal jeg saftsuseme kaste mine meninger i spil!

Muhammed: Ja, ja.. nu har vi hørt jer - VIDERE!

Lad os nu stoppe al den ballade med Muhammed: Det er dog utroligt at landets folkevalgte i begge lejre fortsat kaster bolden frem og tilbage, henover bane-halvdelen.

Face it: Arla og et par andre selskaber har måske mistet nogle markedsandele, men sådan er livet - jeg er i kontakt med folk i flere muslimske lande; det rager dem en høstblomst at Danmark har trådt dem over tæerne; de har tilkendegivet at det var en stor fejl - men de er videre i teksten.

Mit gamle idol - eller rettere - en mand jeg nærer stor respekt for; Uffe Ælle-Bælle-mann har været på banen med markante holdninger - men fy for den hvor jeg synes det IKKE er god stil at "angribe" vores statsminister.

Anders holder på sine meninger - og sine overbevisninger - han har ikke ladet sig kue i en sag, hvor han reelt er helt uden skyld og iøvrigt hverken kan gøre fra eller til. Og det er da hamrende ligegyldigt om han afslog et møde med de ambassadører: De fleste har vist fuldstændig glemt, HVORFOR Anders takkede nej!

Skulle han have taget det møde? Måske - men det kan ikke laves om nu - så lad os dog komme videre. Hvorfor hænge sig i en bagatel!

Imamerne - landsforrædere - selskaber i lommen på dem?

De kære "landsforrædere" vi har i IMAM rækkerne burde skamme sig - de og deres korstog har været med til at blæse hele denne sag ud af proportioner.

Tankevækkende: Det kan sagtens være konkurrenter til eks. ARLA og andre succesrige selskaber der har set en mulighed i at lave lobby-arbejde for at skabe større splid: Jo flere markedsandele danske selskaber mister, jo større plads får de andre spillere på banen.

Så... jeg vil ikke undre mig, hvis det en dag kommer frem at udenlandske selskaber har været i lommen på de ih-og-åh-så engle-agtige IMAMER... Jo, der skal nok komme noget lusk frem... med tiden!


Kunst og Dronningen

Hvor er det en omgang æv-bæv-bussemand at høre såkaldte kunst-eksperter at udtale sig om Dronningens evner som kunstmaler: Hun er maler, hun har lavet mange ting - hvorvidt de er gode, kønne, flotte eller iorden efter visse kunst-standarder aner jeg intet som helst om: Men at Dronningen udstiller billeder er da et stort plus for mange gallerier og museer; det trækker måske besøgende til, som ellers ikke frekventere disse steder.

Jo flere der må have en mening om - eller lyst til at danne en mening om Dronningens evner - vil helt sikkert sætte det op mod andre kunstnere i Danmark; ergo fremmer vi disse kunstneres evner og værker.

Dronningens billeder er måske ikke teknisk på højde med Rembrandt, men nu er Dronningen jo heller ikke professionel; hun har nok at tage sig til.

Men jeg mener ikke man kan være så meget dommer, at man bare dømmer Magrethes værker ude: Kunst er mange ting, men kan vel bedst dømmes udfra publikums lyst til at se dem - endsige købe dem eller tale om dem.

Her stopper mine meninger for idag; jeg gider ikke læse lange blog-indlæg - og kan derfor heller ikke forvente andre vil læse MINE lange blogs ;-)

Flere meninger følger... der er nok at tage fat i!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan simpelthen ikke se hverken formål eller budskab med dit indlæg - men nu er det da læst.
 
Overvej evt din egen retorik med trådens overskrift, og sammenlign den med alt det du brokker dig over. Jeg er ikke sikker på hvem der rammer dit indlæg mest - målgruppe eller afsender.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/22/2006 11:27:48 AM Forfatter: netMedia.dk
Jeg kan simpelthen ikke se hverken formål eller budskab med dit indlæg - men nu er det da læst.
Overvej evt din egen retorik med trådens overskrift, og sammenlign den med alt det du brokker dig over. Jeg er ikke sikker på hvem der rammer dit indlæg mest - målgruppe eller afsender.

 
Point taken!
 
 
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)