|
Kære Aminoer Jeg arbejder på et projekt, hvor jeg får brug for en webshop. Da hverken jeg eller min forretningspartner er drevne programører eller velhavere er vi på udkig efter en løsning til opstartsfasen, hvor vi eventuelt er underlagt et template, hvor vi gerne selv vil kunne bestemme farver, grafik og tekst. Det er vigtigt, at løsningen er meget driftsikker og kun kræver vedligehold på det rent vare-relaterede og på tekstsiderne. Det er ligeledes vigtigt, at vi kan oprette minimum 5 billeder af hver vare + på sigt have mulighed for en lille video af hver vare. Det skal desuden være muligt at handle i shoppen uden at være logget ind + der skal kunne oprettes en "memberzone"til kunder, som ønsker oprettelse og særlige medlemsfordele. Da vi ikke er programører vil vi gerne have et CMS-system eller lignende,så det er let for os at vedligeholde siden, oprette varer osv
Sammenfattet, så har vi følgende krav: * Driftsikker * CMS eller anden let håndterbar løsning * Handel uden login + memberzone * Minimum 5 billeder til hver vare * Betalingsmodul naturligvis :-)
Kender I lige det system/den løsning, som vi mangler, så lad mig høre fra jer!
På forhånd tak for hjælpen! |
Shopify (www.shopify.info) kunne være en løsning for jer. Desværre må i så - indtil videre ihvertfald - give køb på video + memberzones.
www.deside.dk kører som en Shopify løsning.
Venlig hilsen
Ole
Bliv gratis medlem