Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvilken løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg arbejder på et projekt, hvor jeg får brug for en webshop. Da hverken jeg eller min forretningspartner er drevne programører eller velhavere er vi på udkig efter en løsning til opstartsfasen, hvor vi eventuelt er underlagt et template, hvor vi gerne selv vil kunne bestemme farver, grafik og tekst.

Det er vigtigt, at løsningen er meget driftsikker og kun kræver vedligehold på det rent vare-relaterede og på tekstsiderne.

Det er ligeledes vigtigt, at vi kan oprette minimum 5 billeder af hver vare + på sigt have mulighed for en lille video af hver vare.

Det skal desuden være muligt at handle i shoppen uden at være logget ind + der skal kunne oprettes en "memberzone"til kunder, som ønsker oprettelse og særlige medlemsfordele.

Da vi ikke er programører vil vi gerne have et CMS-system eller lignende,så det er let for os at vedligeholde siden, oprette varer osv

Sammenfattet, så har vi følgende krav:

* Driftsikker

* CMS eller anden let håndterbar løsning

* Handel uden login + memberzone

* Minimum 5 billeder til hver vare

* Betalingsmodul naturligvis :-)

Kender I lige det system/den løsning, som vi mangler, så lad mig høre fra jer! 

På forhånd tak for hjælpen!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:59

Shopify (www.shopify.info) kunne være en løsning for jer. Desværre må i så - indtil videre ihvertfald - give køb på video + memberzones.

www.deside.dk kører som en Shopify løsning.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:11

Hos www.web-siden.dk kan du få det, du ønsker. Jeg ved dog ikke om der kan sættes videoer ind - det har jeg ikke prøvet.

MEN .gif kan man sætte ind :-)

De er meget flinke og hjælpsomme. Kan anbefale dem!

Venlig hilsen Lone

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:30

Hej :D

Min shop er lavet hos Golden Planet. Personligt vil jeg sige at dine krav lever op til deres webshop systemer.

Det hele er meget smart og overskueligt, man kan selv vælge mellem en masse farver + de er meget gode i drift.

Det eneste jeg bliver i tvivl om er det med handel uden login, det kan godt være at man ikke kan slippe af med det hos dem, men tag og send dem en mail ;) Mener faktisk ikke man behøver.

Du kan jo lige se min shop ( www.onlineparfume.dk ) og se om det er noget du vil have lignende.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker mere information. 

Mvh. Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53

Hej Thomas

Jeg kan varmt anbefale DanDomain og DynamicWeb.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:10

Hej Thomas,

Vi har brugt MBC-Design over et års tid nu, og vi er utrolig glade for den service og behandling vi får, så jeg kan varmt anbefale dig at prøve og forhøre dig hos dem.

Du skal have fat i Martin Bermann på mb@mbc-design.dk

De krav du har sat op i tråden, kan ihvertfald 100% blive opfyldt hos dem.. Smile, og en af vores butikker som MBC-Design bl.a. også har udviklet til os, der viser vi bl.a. video klip under varebeskrivelserne.

Betalingsmodul ligger som standard i løsningen, og er ikke noget man skal betale ekstra for.. du skal bare have en indløsningsaftale med pbs.

Så jeg synes du skal prøve og kontakte dem, vedr. priser, leveringstid, krav..osv. det er jo med at indhente nogle gode tilbud. Smile

Jeg ved de bl.a. har en del amino kunder.. og har kun positiv omtale.

Håber du kunne bruge dette til noget.. og du må have held og lykke med dit projekt.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 18:49

Tusind tak for alle jeres henvisninger og tak for mails !!

Der er nogle meget interessante muligheder iblandt alle jeres forslag og der er mange, der kan klare vores krav.

Nu kan vi altsaa roligt arbejde videre med vores plan, da jeg kan se, at vi kan betale os fra en shop.

Igen tusind tak for hjaelpen

Mvh. Thomas 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)