Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter netværksmøde i KBH - lige ved Nørreport station

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg os på www.firststepnetworking.dk     

Går du med en iværksætter i maven? - Står du for at åbne din egen virksomhed eller er du allerede godt i gang?

Mød ligesindede til First- Step Netværksmøde på cafe Au lait (lige ved Nørreport  station)

Måske møder du din næste kunde, samarbejdspartner eller en mentor der kan hjælpe dig videre med dine drømme.

-          Følg linket for mere info og tilmelding.

Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation, 

Step it up - på facebook

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:06

First Step Networking er lavet af fire unge iværksættere, hvor jeg er en af dem. Jeg vil da gerne lige uddybe, hvad det drejer sig om. Ideen er at kunne mødes på en lidt mere uformel måde. At lave netværksmøder er ikke noget nyt, men tilbudene til nystarte eller folk med den gode ide - ja de er ikke så udbredte. Vi vil gerne gøre lidt op med det almindelige mødeform. Vi tager nogle af elementerne fra det amerikanske koncept med speed dating og overfører dem til et netværksmøde. Møderne er uforpligtende og man deltager kun i det, som man selv vil tilmelde sig

I speed dating leder man efter en potentiel partner - og det går stærkt. Med First Step Networking vil vi prøve at gøre det samme. Her kan du komme til at præsenterer dig selv, din virksomhed og/eller ide for omkring 20-25 personer intensivt i 4 minutter hver. På den måde kan du skabe stor opmærksomhed.

Det er lidt op til dig selv, hvad du vil søge efter. Vi har valgt at lave møderne på denne møde, fordi vi selv har oplevet, at man kan bliver særdeles overrasket over hvem man møder. Helt forskellige personer kan sagtens finde på samarbejdsmuligheder, der kan være til fordel for begge parter.

Arrangementet vil tage 2 timer. I den tid vil du dels få mulighed for dels den intensive samtale i - og dels vil der være tid til at gå rundt og få en opfølgende snak bagefter.

Der er 40 pladser - så skynd dig at melde til dig

Arrangementet holdes på Cafe AU LAIT på Nørrevoldgade lige ved Nørreport st. - se også. www.firstepnetworking.dk.

7. maj 2008 kl. 20.00-22.00 - Tilmelding er nødvendig. - Husk visitkortet

Hilsen Bent Outzen, Projektleder i Free Speech Kommunikation

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48

Hejsa!

Jeg har fået information om netværksmøder og tænker det kunne være brugbart for mig og min virksomhed og er derfor meget interesseret i at finde nogle. Der popper nemlig ikke rigtig noget op når jeg googler og det link du har oplyst findes ikke så har du nogle andre ideer og forslag til netværksmøder?

På forhånd tag og god dag!

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:51

Beritt, indlægget er tre år gammelt og siden er lukket. Så de eksisterer nok ikke mere.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)