Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside udbyder...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg skal have mig en lille internetbix og har derfor behov for en super flot hjemmeside. Kan I anbefale et godt firma/en person der er rigtig dygtig? Hjemmesiden skal have mulighed for at man kan betale med dankort - saa hvad tror i saadan slag paa tasken saadan en hjemmeside vil koste?

venlige hilsner
Charlotte

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:57
Det kommer helt an på prisen på din hjemmeside. Den kan komme til at ligge på 100.000 eller du kan få den til nogle tusinde... Det afhænger helt af hvad den skal kunne (og hvem der laver den).

Du kan dog også vælge en shop a la scannets, dandomain, men ordene super flot springer mig ikke i øjnene når jeg tænker på dem. De er dog yderst brugbare, da du evt. kan købe et betalingsmodul til.

Men hvad jeg har læst andet steds på forumet, skulle de være svære at søgemaskine optimere... Så ville det være en mulighed med en shop på dubli, hvor du har en shop derinde tilknyttet en hjemmeside.

Hvis du kun søger en udbyder af webhotel, domæne etc., kan jeg anbefale elitehost som har en virkelig god service.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:50

Tjek evt. på www.medialine.dk de har et utal af funktioner man kan tilføje og skulle være ret prisvenlige..

mvh
Michael k
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:16

Hej Charlotte,

Det er gået op for mig, at man idag kan få så meget smidt i nakken, som Dimitri skriver det. I mine øjne er designet nu det mest vigtigste. Et unikt design betyder meget, så du ikke har et site, der ligner flere tusinde andres.

Se bl.a. dette design min webmaster har lavet (Det er på tyrkisk - så blot se designet ):

Skal jeg spørge ham om han vil lave din hjemmeside? I så fald, skal du nok skrive mere detaljeret, hvad du skal have lavet. Jeg har ikke forstand på at lave hjemmesider, men en del på at beskrive HVAD jeg vil have Så der kan jeg godt hjælpe dig..

Skriv evt. en mail

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:23
Der findes utallige udbydere af den slags, det er helt korrekt. Men hvis du ikke selv har styr på internet og den slags, vil det være en fordel af skabe en form for langvarig kontakt som løbende kan hjælpe dig.

Jeg vil anbefale dig at få en aftale med en iværksætter, som har styr på net-delen og du har styr på handels-delen, derfra kan i lave en aftale om % af omsætningen går til den anden.

Sådan en aftale har jeg pt. med en guldsmed i Birkerød, hvor vi i fællesskab driver en www.jonsen.dk/jonsennettet.  Jeg søger pt. efter ny aftale, min aftale med en kiss-forhandler glipper og derfor har stortset et site klar som der evt. bare skal ændres lidt i.

Prøv at kigge på www.kissshop.dk/login.asp - designet kan let tilrettes så det passer til netop dit produkt.

En anden mulighed er som sagt en standard shop, der vil jeg anbefale Dandomains, der skal der en designer også ind over den process, for at slippe for dette standard look. Prøv at se på www.bodylab.dk hvordan det kan se ud

/Kristian Sørensen

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:00

Hej Charlotte,

Vi er et lille firma som bl.a. laver den slags løsninger du efterspørger.

Prøv at kigge på www.jahallo.dk , hvor du kan læse lidt om hvem vi er  osv. Vi er p.t. igang med flere webshop løsninger ala. det du efterspørger, så prøv at gi mig et kald på 87 300 400 så kan vi tage en snak om hvad du har behov for og til hvilken pris vi kan levere denne løsning.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
/Jens

87 300 400
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:50
Hej Charlotte

Husk at have effektiv søgemaskineoptimering med som et krav
til den webshop Du vælger. Flot design og brugervenlighed
er virkemidler, der først træder i kraft, når en potentiel
kunde har fundet Din webshop, typisk via en søgemaskine.

Hvis Din webshop ikke kan optimeres til søgemaskiner, så er
det dyrt efterfølgende kun at kunne skaffe sig nye kunder via
traditionel markedsføring, i stedet for at kombinere det med
at Din webshop også er synlig for potentielle kunder på
søgemaskinerne.

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)