Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HIFI / ELEKTRONIK WEBSHOP Sælges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Unik mulighed for at overtage min webshop. Jeg skal til at starte på et nyt studie + flytte så har ikke længere mulighed for at drive den desværre. Søger derfor en der vil overtage hurtigst muligt. 

Kunne du tænkte dig at tage over måske? Her er lidt info:

- Webshoppen hedder lige nu PMHandel.dk (kan ændres)
- Domænet medfølger
- Webshop-leje hos Scannet i fortsat 3-4 måned kan medfølge
- Webdesign medfølger
- Webshoppen sælger primært elektronik herunder HIFI udstyr
- Varerlager for 10.000kr medfølger + emballage for cirka 700kr
- Alle handelskontakter og godt netværk i bla. Kina og Danmark

Kort om webshoppen:

- Virksomheden har ialt en omsætning i det sidste kvartal på 50.000kr via salg på webshoppen og på QXL.dk
- Ved lidt reklame på google har det givet 1-4 ordre pr dag. Har brugt 20kr cirka pr. dag på dette uden at gøre andet. Udvid og arbejde for det og skab mere salg - der er muligheder.
- Fortjenesten på produkterne i webshoppen er for det meste +100%. Nogle flere 100% selvom priserne er meget lave i webshoppen. Det vil sige du står stærkt i konkurrence og faktisk har du et pænt overskud lige nu ved at overtage.
- Leverendørerne er også meget hjælpsomme hvis du f.eks. søger et nyt produkt og de har også flere produkter jeg endnu ikke har lagt ind endnu. Du kan købe helt til til 1 stk af dem og der er hurtig levering.
- Webshoppen har været igang i kun 1 kvartal og alligevel har den god fremgang, så hvis du ser muligheder i det så bud og overtag og viderefører en succes.

Jeg skal nok til den som overtager gøre det så overskueligt som muligt. Du vil modtage hele varerlagret, webshoppen, papirer, handelskontakter osv med en fragtmand. Prisen for denne fragt vil jeg anslå til 1000kr. Virksomheden bag webshoppen medfølger ikke, da den skal bruges til et andet site (står for reklameindtægten), men kom med et  bud ex. moms

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)