Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg et solidt netværk!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Jakobsen:

Et hurtigt råd fra råd samt salgsargument fra en Netværkskoordinator...

Inden du melder din virksomhed ind i et netværk, bør du overveje hvorfor man skal betale x antal tusinde kroner og binde sig for et helt år ad gangen..

I WF Enterprise ApS har vi 1 uges gensidig opsigelse, hvilket tvinger os bag organisationen til at præstere konstant og samtidig opretholder en høj kvalitet blandt vore medlemmer.

Ved ikke om vi er bedre end alle andre, men i det mindste tør vi binde vores egen succes op på vore medlemmers succes...

Jeg vil lige først sige at jeg ikke har økonomiske interesser i de netværk jeg har linket til, ej heller er jeg medlem af dem alle.

I det spil, skal du nok være opmærksom, på at der er stor forskel på WFE, og så dem jeg nævner. Jeg skal ikke forsvarer dem, da jeg også synes prisen er ret høj, i nogle af dem, men man kan ikke sammenligne æbler og appelsiner.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:43

Simon Elkjær:
Du har virkelig gang i noget seriøst reklame-spamming.

Amino bliver brugt til at pushe virksomheder og produkter hver eneste dag. Det er en del af Jantefriheden på sitet...

Mærkeligt du kan være så mavesur over hele denne tråd. Du behøver jo ikke læse den Hmm

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:54

Hej Simon.

Nu var det jo mig, der faktisk spurgte.

Og derfor får jeg bare svar på mit spørgsmål. Det har ikke noget med spam at gøre -uanset om det er den, der står bag netværket eller ej, der skriver. Jeg er glad for alle svar, uanset hvem de måtte komme fra. Så skal jeg nok selv vurdere, om der er noget, der virker interessant nok når jeg vurderer tid/pris/udbytte - uanset om man fortæller om gevinsten eller ej.

Jeg vil tro, at de fleste andre har det på samme måde Wink

Venlig hilsen,
Christian

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:59

Martin Olesen:

Jeg vil lige først sige at jeg ikke har økonomiske interesser i de netværk jeg har linket til, ej heller er jeg medlem af dem alle.

I det spil, skal du nok være opmærksom, på at der er stor forskel på WFE, og så dem jeg nævner. Jeg skal ikke forsvarer dem, da jeg også synes prisen er ret høj, i nogle af dem, men man kan ikke sammenligne æbler og appelsiner.

Mit indlæg var heller tænkt som et angreb på nogle af disse netværk... Kender kun 2 af dem og ved ikke noget om deres resultater, men har aldrig forstået meningen med at binde sig for et år ad gangen.

Ved godt man ikke kan sammenligne vores måde at drive netværk på. Det er udelukkende bindingsperioden jeg sætter spørgsmål ved...

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:10

Michael Jakobsen:

Simon Elkjær:
Du har virkelig gang i noget seriøst reklame-spamming.

Amino bliver brugt til at pushe virksomheder og produkter hver eneste dag. Det er en del af Jantefriheden på sitet...

Mærkeligt du kan være så mavesur over hele denne tråd. Du behøver jo ikke læse den Hmm

Jeg skal gerne følge med i det hele, jeg synes bare debatten her starter mærkelig, den ligger ikke rigtig op til nogen diskussion.

- Man har vel sine gode og dårlige dage. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)