|
Bare lige et kort spørgsmål til alle jer kloge hoveder, har hørt et sted at title linjen kan blive for lang og rodet... Jeg har sådan at den viser debattens/artiklens title + kategori. men jeg overvejer at fjerne kategori. |
Simon Elkjær:... har hørt et sted at title linjen kan blive for lang og rodet... Jeg har sådan at den viser debattens/artiklens title + kategori. men jeg overvejer at fjerne kategori.
Er http://itstedet.dk/tip.vis.php?topic_id=63 title f.eks for lang? skal jeg fjerne "programmer: Msn"?
Hej Simon Elkjær
Du har 70 karakterer at gøre godt med i en sides titel (< TITLE > tag), alt efter 70 tegn bliver erstattet med 3 punktummer ('...') i søgemaskinernes søgeresultater. Så du kan godt have en lang titel, du skal bare huske at have de vigtigste søgeord/søgefraser i starten af titlen. Så får de en højrere prioritet og de vises endvidere i søgeresultaterne
Simon Elkjær:... Og hvordan er det nu man kan indramme en sektion, som er den AdSense skal tage efter?.
Her skal du bruge følgende to HTML kommentarer
< ! -- google_ad_section_start -- >
< ! -- google_ad_section_end -- >
(Værk opmærksom på at slette mellemrum i '< ! --' og '-- >', jeg har været nødt til det her for at kunne vise dem frem her i indlægget)
/Grosen Friis
Bliv gratis medlem