Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For lang title linje?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige et kort spørgsmål til alle jer kloge hoveder, har hørt et sted at title linjen kan blive for lang og rodet... Jeg har sådan at den viser debattens/artiklens title + kategori. men jeg overvejer at fjerne kategori.

Er http://itstedet.dk/tip.vis.php?topic_id=63 title f.eks for lang? skal jeg fjerne "programmer: Msn"?
Og hvordan er det nu man kan indramme en sektion, som er den AdSense skal tage efter?.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 13:29

Simon Elkjær:

... har hørt et sted at title linjen kan blive for lang og rodet... Jeg har sådan at den viser debattens/artiklens title + kategori. men jeg overvejer at fjerne kategori.

Er http://itstedet.dk/tip.vis.php?topic_id=63 title f.eks for lang? skal jeg fjerne "programmer: Msn"?

Hej Simon Elkjær

Du har 70 karakterer at gøre godt med i en sides titel (< TITLE > tag), alt efter 70 tegn bliver erstattet med 3 punktummer ('...') i søgemaskinernes søgeresultater. Så du kan godt have en lang titel, du skal bare huske at have de vigtigste søgeord/søgefraser i starten af titlen. Så får de en højrere prioritet og de vises endvidere i søgeresultaterne

Simon Elkjær:

... Og hvordan er det nu man kan indramme en sektion, som er den AdSense skal tage efter?.

Her skal du bruge følgende to HTML kommentarer

< ! -- google_ad_section_start -- > < ! -- google_ad_section_end -- >

(Værk opmærksom på at slette mellemrum i '< ! --' og '-- >', jeg har været nødt til det her for at kunne vise dem frem her i indlægget)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:14

KAn man godt lave 2 sektioner med det?

<!-- google_ad_section_start -->
blabla
<!-- google_ad_section_end -->
<!-- google_ad_section_start -->