Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk smart landingpage - inspiration til alle shop ejere

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, jeg skrev nu også egentlig blot at det kunne lade sig gøre med Ajax, hvilket eksempelvis kunne være brugbart i tilfælde af at man ville give mulighed for at vælge en special-font til teksten. Eksempelvis den nuværende skrifttype ville alene afholde mig fra at bestille.

... men okay, lige i dette tilfælde ville Javascript bestemt være det mest anvendelige. I rest my case :)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Moskjær Marketing:

Well, jeg skrev nu også egentlig blot at det kunne lade sig gøre med Ajax, hvilket eksempelvis kunne være brugbart i tilfælde af at man ville give mulighed for at vælge en special-font til teksten. Eksempelvis den nuværende skrifttype ville alene afholde mig fra at bestille.

... men okay, lige i dette tilfælde ville Javascript bestemt være det mest anvendelige. I rest my case :)

For at være totalt flueknepper skal jeg også lige påpege at ændring af font heller ikke behøver en tur forbi serveren hehe.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:37

Greyzone:

For at være totalt flueknepper skal jeg også lige påpege at ændring af font heller ikke behøver en tur forbi serveren hehe.

Nej, ikke hvis man benytter standard-fonte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:02

Nu skal det her ikke hi-jackes til at være en AJAX-tråd, men du kan da ikke hente flere fonte med AJAX. Brugeren har de fonte, han/hun har. Der kan AJAX da hverken gøre fra eller til.

Moskjær du må nok bøje dig og erkende, at AJAX er overkill i det her tilfælde. Så bøjer vi os og siger, at det kan sagtens lade sig gøre med AJAX.

Hvis jeg så lige skal dreje emnet tilbage på det med landingpage, så lavede jeg selv i går en lille forbedring(?) til min egen side. Ved ikke, hvad det hedder, så jeg kalder det bare dynamiske overskrifter. Du kan læse om mit forsøg med dynamiske overskrifter her

Molvins 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:49

Denne tråd skal ikke være en krig på Ajax og mit indlæg fra 19-04-2008 16:04 var også ment som en overgivelse af, at Ajax i dette tilfælde ville være overkill.

Mit indlæg omkring specielle fonte skulle ses i det lys, at man lod serveren tage sig af at generere billedet af visitkort-holderen med den ønskede tekst og i den ønskede special-font - det hele som eet billede.

Jeg vil hermed gerne bøje mig i støvet og sige, at Ajax ikke du'r i denne forbindelse Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:54

Nåe ja - der overgi'r jeg mig så og siger "god anvendelse af AJAX" - og faktisk nok bedre, hvis man vil være sikker på, at brugeren ser den rigtige font...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)