Hej Amino brugere Jeg er ved at starte et firma, hvor jeg kommer til at bruge rigtig, rigtig mange penge på Google Adwords. Har brugt Adwords før og ved at det virker rigtigt godt, hvis man gør det rigtigt. Det jeg er interesseret i at vide, er om der er nogle fordele ved at betale i dollars. Kursen er jo lav, men ved ikke om det gør nogen forskel. Jeg har før set indlæg herinde, hvor folk siger at der er fordele, men deres Google konto har kørt i lang tid og er startet lang tid før kursen begyndte at falde. Hvis de bare omregner til dagskurs kan jeg ikke se den store fordel. Og hvad nu hvis kursen begynder at stige? Jeg ved at man ikke kan ændre den valuta man betaler i, når kontoen først er oprettet og jeg har ikke lyst til at skulle starte forfra med en ny konto og miste mine placeringer. Håber der er nogen der har meget erfaring med dette og vil dele deres viden med mig. På forhånd tak Mvh. Niels Jensen
|
Hej Niels,
Jeg forstår ikke, hvad du mener med at miste dine placeringer, hvis du starter forfra med en ny konto. Hvis du bruger den samme opsætning af kampagner og annoncegrupper, får du vel den samme placering - eller hva' ?