Hej Som overskriften siger, så har jeg syndes jeg selv et spændende koncept, der nu skal videre udvikles. Jeg har her i foråret lanceret sitet videoguider.dk e-learning on demand. Sitet har fra starten været godt besøgt. Meningen er at brugere skal kunne gå ind og købe sig adgang, og herefter med det samme få undervisning. Hovedvægten har fra starten været undervisning i SummaSummarum. Jeg har en del planer om hvad vej udviklingen kunne gå, kunne dog godt bruge en partner, til at hjælpe med udviklingen. Jeg forestiller mig du er: En person der har lyst til at udvikle undervisningsmarteriale. Dygtig til engelsk, både tale og skrift. Lyder ovenstående spændende, så tøv ikke med at kontakte mig |
Hej
Jeg prøver lige igen.
Jeg søger en samarbejdspartner, der vil være med til at udvikle undervisningsvideoer, til salg på sitet www.videoguider.dk
Der er egentlig ingen grænser for emnerne, er pt. igang med at lave undervisning i it sikkerhed.
Så er du skrap til et område, der gerne dækker bredt, så kom frisk
Når der er tilstrækkelig mange videoer, er planen at oversætte videoer, samt tekst til, i første omgang Engelsk.