Jeg har en lille hjemmeside kørende hvor jeg før i tiden brugete OpenX til at styre mine bannere, men nu vil jeg kun have google ads på da jeg har fundet ud af at det er dem der giver mest afkast på min side. Jeg havde også google ads før, men der kørte de igennem min openX installation. Dette ønsker jeg dog ikke mere, og derfor har jeg lagt google koden direkte ind i min kildekode.
Det er nu ca 24 timer siden jeg lavede ændringen, men der vises stadig kun Public service ads from google på siden.
Jeg ved at der ikke er meget tekst indhold på siden (den består primært af billeder), men før i tiden var der ingen problemer med at få vist google ads.
Der kan sagtens gå lidt længere tid, før Google får arbejdet sig igennem analysen af dit site og fundet de rette annoncer - men som du selv skriver gør det ikke ligefrem processen hurtigere at siden mest består af billeder.
Slå koldt vand i blodet og giv det en dags tid eller to til..
Der kan sagtens gå lidt længere tid, før Google får arbejdet sig igennem analysen af dit site og fundet de rette annoncer - men som du selv skriver gør det ikke ligefrem processen hurtigere at siden mest består af billeder.
Slå koldt vand i blodet og giv det en dags tid eller to til..
Tak for svaret
Det gør jeg, syntes bare ikke det plejer at tage så lang tid. :D
Jeg har som sagt før vist google ads på siden uden nogen problemer! Faktisk viste jeg også google ads før, eneste forskel er bare at jeg ikke køre den igennem openX mere, men direkte ind i kildekoden.
Hmm.. jeg har lige smidt adsense (det rigtige ord er vist adsense ikke adwords tor jeg) på min hjemmeside www.genbrugsavisen.dk og den startede med det samme. Men så vidt jeg har fortået sender den kun public service hvis den ikke kan finde ads som passer til din hjemmeside. Måske skal du smide mere tekst på eller bruge alternative text på billederne, har ikke set din side da jeg ikke kunne finde linket.
Hmm.. jeg har lige smidt adsense (det rigtige ord er vist adsense ikke adwords tor jeg) på min hjemmeside www.genbrugsavisen.dk og den startede med det samme. Men så vidt jeg har fortået sender den kun public service hvis den ikke kan finde ads som passer til din hjemmeside. Måske skal du smide mere tekst på eller bruge alternative text på billederne, har ikke set din side da jeg ikke kunne finde linket.
Hilsen
Markus
Hej Markus
Det sjove er jo nettop at jeg har brugt adsense i flere måneder (Faktisk opimod et år) på selvsamme side, jeg har bare ændret metoden hvorpå reklamerne bliver vist.
Der er tale om www.imageload.dk som godtnok er under total omstrukturering så du skal ikke tage design/opygning og koncept så seriøst lige pt :D Det skal også siges at siden slet ikke er noget jeg ønsker at tjene noget på, det er 100% kun for at få mine udgifter betalt at jeg vil have ads på.