Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktoplysninger på forsiden af web

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har af flere grunde fravalgt at have kontaktoplysninger på forsiden af min hjemmeside - og i stedet have alle kontaktdata under menupunktet Kontakt.

Men nu er mange af vi webbrugere jo principielt et flygtigt folkefærd og skal ikke lede mange sekunder efter de ønskede informationer, førend vi fortsætter vores søgen ud i Cyberspace, så jeg er derfor ikke helt sikker på, om min beslutning holder........ Det er jo dumt at miste potentielle kunder, bare fordi de ikke liiiiiige kan finde et telefonnummer eller en mailadresse.

Der er sikkert også lige så mange holdninger til informationsniveau på webforsider, som der er internetbrugere - men jeg vil alligevel gerne høre jeres erfaringer og meninger til dette?

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:26

Hej

Jeg vil helt klart anbefale at du laver en lille bjælke eller lignende i bunden af din side så man altid kan kontakte dig nemt og hurtigt ligegyldigt hvor på din hjemmeside man befinder sig. Det er ifølge min opfattelse det mest brugervenlige.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 15:57
Jeg mener generelt at kontaktinformation bør være synlig i en eller anden form på alle sider. Først og fremmest fordi at det virker for brugeren, og samtidigt mener jeg at det er med til at give siden en mere troværdighed.

At placere kontaktinformation under en tydelig ''Kontakt'' knap, er en fin løsning, men mener at det er et kompromis.
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:04
Jeg er helt enig med de to første indlæg.

Alle de undersøgelser vi hos Userneeds har lavet om behovet for kontaktinfo viser, at folk søger efter afsenderens logo i øverste venstre hjørne, hurtige kontaktinfo (tlf og adresse) i sidens bund, og mere specifik kontaktinfo (CVR, fax og direkte numre) under kontakt.

Jeg vil klart anbefale dig at lægge navn, adresse og telefonnummer i bunden - men IKKE fax nummer. Det irriterer bare alle dem, der lige ser et 8 cifret nummer og ringer på det uden at tjekke, om det er et fax nummer,

/Henrik Schmidt
Userneeds
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Hejsa

Hvis du læser anbefalingerne og retningslinierne fra Dansk IT, Forbrugerstyrelsen og E-mærket (når du er forhandler via nettet), er det næsten et krav, at du skal have din dataoplysninger liggende let tilgængelige på din hjemmeside, så jeg vil helt klart anbefale dig, at du sætter dine dataoplysninger på forsiden - som så mange andre gør.

Jeg har set eksempler på omline forhandlere, der ikke gør dette - det er i hvert fald et sted jeg som forbuger IKKE handler...

Håber, du kan bruge disse inputs til noget...

mvh kim  
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:56

Jeg er stort set enig med de andre svar.
Jeg vil enda gå så vidt og sige at det er et must at have tilgængelige kontaktoplysninger på alle din websider.

Personligt scroller jeg altid ned til bunden af en webside hvis jeg hurtigt skal finde kontaktoplysninger, og det er min erfaring at stort set alle internetbrugere idag, gør det samme.

Jeg støder stadig af og til på virksomheders websider, hvor der slet ikke er en fysisk adresse nogen steder, men kun en kontakt formular, dem går jeg ALTID uden om.. det er meget utroværdigt.
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:00
Tak for de gode svar - jeg er overbevist og sætter straks i værk

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)