Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jep endnu et "tjen nemme penge " indlæg . Men det virker :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjen nemme penge !!

Brug for en ny vicevært / trappevasker til jeres ejendom ?

Vi vil med glæde overtage og passe jeres ejendom. Vi har mange års erfaring og holder på vores kunder i årevis.

Hvis du kan sørge for at aflevere vores reklamer(jeg sender materialet til dig pr mail) til jeres bestyrelse i ejendommen, eller du ligefrem selv sidder i bestyrelsen, og vi dernæst kan få jer som kunde,

får du 10 % af overskuddet hver måned !!

Hvis det er ejendom med 3 hovedtrapper vil 10 % af overskuddet efter skat , moms og materialer typisk ligge på ca 120 kr pr måned.

Du kan enten få det udbetalt hver måned eller en gang om året. Eventuelt omkring jul, så får du en julecheck på ca 1500,- kr HVER jul vi passer ejendommen.

UDEN AT RØRE EN FINGER

Hvis det er en større ejendom, jamen så tjener du bare endnu mere. Er du en god sælger er du også velkommen til at slå til på det her tilbud.

I kontakter bare mig og siger : nu har jeg lagt tilbuddet til bestyrelsen. Hvis jeg så får den ejendom, ved jeg så at det er dig. Du får selvfølgelig et bevis/kontrakt der beviser at du har den aftale med mig

Mail enten til : hrhove@gmail.com

Eller ring på telefon :

6085 9124 ,

skriv det ind i din mobil under NEMME PENGE

Hav et godt forår J

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 21:21

Hvor, geografisk set, "arbejder" du?

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:23

Tak for svaret

Københavnsområdet. Glemte jeg at nævne. Hvis det er en stor kunde kan jeg udvide til storkøbenhavn. Helsingør, Roskilde, Køge aksen 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:24

Hvad mener du med arbejder i anførselstegn ? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)