Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til Joomla

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er helt på bar bund!

Jeg skal til at finde et webhotel til et Joomla community. Der er en forventning om, at sitet på sigt vil få 5000+ medlemmer. Vi stiler efter en høj oppetid, hurtig trafik, god support til en fornuftig pris.

Har I nogle forslag til løsninger og erfaring med udbydere?

Og er der nogle krav til hotel, som vi skal være opmærksomme på når vi undersøger forskellige muligheder?

Min programmør foreslår et erhvervshotel (light) hos Surftown. Er det noget der kan anbefales?

Venligst

Janus

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:21

i123 fungerer fint med Joomla.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:44

Hvis i virkelig vil have smæk på så skal i leje en dedikeret server.

Surftown og flere andres erhvervshoteller har godt nok telefon support og nogenlunde hastigheder (ikke voldsomt imponerende i forhold til prisen efter min mening) men til gengæld har de safe mode on og er elendige til at lave gruppe og ejerskabs rettigheder så selv med ftp layer osv. vil der være store chancer for at funktionaliteten i forhold til backenden ikke altid er optimal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Ronnikc:

Hvis i virkelig vil have smæk på så skal i leje en dedikeret server.

Surftown og flere andres erhvervshoteller har godt nok telefon support og nogenlunde hastigheder (ikke voldsomt imponerende i forhold til prisen efter min mening) men til gengæld har de safe mode on og er elendige til at lave gruppe og ejerskabs rettigheder så selv med ftp layer osv. vil der være store chancer for at funktionaliteten i forhold til backenden ikke altid er optimal.

Hej,

Jeg kan levere power hosting, med storset ubegrænset muligheder. Hvis ikke løsningen du vælger nu er stor nok, opgradere vi dig bare. Professionel løsning med telefon og email support.

Hvor stor en løsning vil du starte med? Så kan jeg give dig en pris.
Hvor meget plads skal du bruge fra start af?

Hvis i pludselig får behov for noget specielt i konfigurationen, lytter vi - og hvis det lyder som om andre også kan få glæde af det installere vi det gerne på vore webhotel løsninger.

Tør man spørge hvilke community det bliver? (emner/målgruppe)

Håber du finder en god løsning.

De bedste hilsner fra Jannik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:54

Hejsa

Jeg har salv haft nogle rigtigt kedelige erfaringer med Surftown (erhverv), så det ville jeg være varsom med.

Hvis I er på udkig efter en dedikeret server er det en god idé at se lidt ud over Danmarks grænser, da konkurrencen og priserne er meget anderledes i resten af verden.

Vi har flere produkter fra SherWeb ( www.sherweb.com )  og er meget tilfredse. De er top-proffi!

Du kan få serveren konfigureret som du vil, så I kan få mest muligt ud af Joomla og alle de spændende komponenter.
Administration af domæner, mails m.m. foregår vi PLESK - et kontrolpanel ligesom Surftown, men meget mere gennemført og internationalt anerkendt.

Eneste ulempe er, at de ligger i Canada og kontakt pr. telefon skal tilpasses tidszonerne. De har naturligvis også 24-timer support, hvis du har problemer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:48

khansen:

Hejsa

Jeg har salv haft nogle rigtigt kedelige erfaringer med Surftown (erhverv), så det ville jeg være varsom med.

Hvis I er på udkig efter en dedikeret server er det en god idé at se lidt ud over Danmarks grænser, da konkurrencen og priserne er meget anderledes i resten af verden.

Vi har flere produkter fra SherWeb ( www.sherweb.com )  og er meget tilfredse. De er top-proffi!

Du kan få serveren konfigureret som du vil, så I kan få mest muligt ud af Joomla og alle de spændende komponenter.
Administration af domæner, mails m.m. foregår vi PLESK - et kontrolpanel ligesom Surftown, men meget mere gennemført og internationalt anerkendt.

Eneste ulempe er, at de ligger i Canada og kontakt pr. telefon skal tilpasses tidszonerne. De har naturligvis også 24-timer support, hvis du har problemer.

Hvad er årsagen til du anbefaler en i Canada? De har en god dansk konkurrent i Hørsholm, med servere i Tåstrup. Se på dem www.easyspeedy.com når man spøger hvor smerte grænsen ligger på trafik, på deres mindste løsning siger de 1-2 tb om måneden.

Meeeeeeeeeeen hvis man ikke har forstand på servere, vil jeg helt klart anbefale blot at vælge en professionel webhotelsudbyder som fx Webname.

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:19

Hejsa

Jeg kender ikke www.easyspeedy.com men det ser ud til at de følger godt med på priserne.

Har du gode erfaringer med dem?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26

khansen:

Hejsa
Jeg kender ikke www.easyspeedy.com men det ser ud til at de følger godt med på priserne.
Har du gode erfaringer med dem?

Jeg kender flere der er glade for dem. Jeg har lige i denne uge en ES 3020 den er dræbende hurtig til at kører min apache server. Meget høj båndbredde. Her hvor jeg sidder nu har jeg 100/100 mbit, og det kan jeg overfører til easyspeedy.. godt 10 mb i sekundet. Så de mangler vist ikke båndbredde, hvis jeg for det lille beløb kan få så høj linje kapacitet. Jeg har en 10/10 i tyskland, og der kan jeg også hente og upload med 10 mbit så de er også kanon gode til at gå uden for landet. De bruger blandt andet, telia, netgroup og level 3 som ISPer - godt valg efter min mening :P

Du kan evt se en af mine sider, jeg allerede har flyttet derhen på www.newstown.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)