Hej Jacob
Vi kan tilbyde en masse fx kan du/i komme med til vores mange events rundt om i landet. Dertil har vi også tilknyttet en coach som giver billig/gratis coaching til vore brugere og mange flere ting. Dertil vil der også blive oprettet en fond som vil hjælpe iværksættere som har den rigtige ide men ikke har pengene/midlerne til og komme igang.
Som jeg over dette er det nogle argymenter for det. Og vi er i rivende udvikling
Det kommer ikke til og koste noget endnu og heller ikke det første stykke tid. Når det kommer til og koste lidt vil det være fordi vi vil kunne tilbyde en masse services (mere end hvad vi kan når vi åbner inat) Som er 100% Gratis for dig som bruger fx gratis revisor hjælp af vores tilknyttede revisor og ting som dette. Håber du kunne bruge svarene. |
Hej Tommy.
Tommy:Udover det, så synes jeg du bør udvise så meget pli, at holde dig fra Amino. Du ser jo heller ikke Hjem & Fix folk rende rundt over i Silvan og skrige 'kom over til os'... for hvis de gjorde, ville det kun gå ud over deres eget salg.
Nu er det sådan at mit site er/bliver meget anderledes end amino. Dertil har jeg også snakket med Martin Thorborg omkring projektet og han har sagt vi er meget velkommen til at reklamere på amino.