Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dandomain, opsætning af lækkert website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige bestilt demoen hjem, for og lege med programmet, men da jeg ikke har de store erfaringer, synes det ikke at lykkedes for mig at skabe noget godt. Jeg har valgt at prøve Dandomain, da jeg ikke har pengene til at customize min egen hjemmeside hos et webbureau, selvom det dog er planen på længere sigt. 

Derfor vil jeg høre om der nogen af jer derude der har erfaring og vil hjælpe mig?

Hvis layoutet bliver lækkert, skal der nok falde en belønning.

Med venlig hilsen

Nicolai 

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:12

Hej Nicolai.

Da jeg kan se du søger hjælp til design vil jeg nok forslå du kontakter en designer som tegner det i photoshop og du så derefter slicer photoshop filen (psd) op til noget html du så kan bruge i dit program.

Det lyder samtidig som om du ikke rigtig har så mange penge at rutte med.

Du kan altid kontakte os og vi kan give dig gode råd samtidig kan vi også give dig et tilbud på en eventuelt pris din side vil komme til at koste hvis du køber den ved os. Hvis du derudover hellere vil prøve selv så vil jeg forslå at opsøge en designer på comashop et lille dansk forum hvor der sidder mange dygtige amatør designere som ikke skal have ret meget for at hjælpe, men somsagt du kan skrive hvis du har brug for hjælp.

Hilsen Jesper Lindstrøm Nielsen.

www.Webcomfort.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 09:51

Han skal ikke slice det eller noget andet! DanDomain bruger sit eget CMS.

Jeg vil anbefale dig at tage fat i Kristian Sørensen (cygnet), som er ret god til at designs til DanDomains webshop. Du kan finde ham her på Amino.

Når du skal til, at få lavet en webshop fra bunden, er du mere end velkommen til at tage fat i mig. Så finder vi en billig løsning, dog som ikke går på krompis med kvaliteten ;-)

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)