Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget er et 30 årigt branded kendt navn værd.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder, så mangler jeg lidt hjælp til at værdisætte et registreret varemærke. Jeg har købt varemærkerettighederne til Ærlige Bent efter konkursboet af Expo Retail DK. Da de jo er gået konkurs, siger det jo "næsten" sig selv, at der ikke på den salgskanal er en øget værdi.

Men hvordan kan man værdsætte et sådan navn? Der er jo stadig min. 1/3 af danmarks befolkning der kender navnet, og det må jo repræsentere en form for værdi.

Nu handler jeg jo med sjove gaver, spøg og skæmt, gadget os sådanne ting, og det var da også grunden til at jeg sprang på købet. Der er dog ingen tvivl om at andre vil kunne udnytte det potentiale der ligger i branded, da jeg ikke har tænkt mig af fokusere på andet end internetsalg, så burde jeg adskille mig med branded igen?

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Dimsedut:
Som overskriften lyder, så mangler jeg lidt hjælp til at værdisætte et registreret varemærke. Jeg har købt varemærkerettighederne til Ærlige Bent efter konkursboet af Expo Retail DK.

Så ligger du jo selv inde med svaret... det er vel det værd, som du har betalt for det :)

Du bogfører vel også dit varelager, efter hvad du har givet for det, og ikke efter hvad nogle på amino mener, at det er værd? 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:00

Tommy:
det er vel det værd, som du har betalt for det :)

Puha, det er svært at sige, bliver alle huse og biler på tvangsauktioner solgt til det de er værd?

Jeg har ikke givet i nærheden af hvad det er værd, men for ikke at forvirre fjenden så lad os tage det scenarie at jeg skulle byde på navnet istedet.

Grunden til jeg spørger er at der allerede er en køber der har henvendt sig for at høre hvad jeg vil sælge det for, og hvad dælen skal jeg sige.

Jimmy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)