Første gang jeg var herinde skrev jeg en tekst ... og til min store overraskelse kom det hele ud i en lang smøre ... ingen linieskift eller noget! Så jeg tænkte: Hvad fanden i biiiiiiiiiiiiip grrr @*^:(*@ grrr!!! Jeg havde engang taget et lille ... og jeg mener LILLE fag/time i html. Så jeg prøvede at lave nogle simple koder i min tekst. og DET virkede :) Men mit spørgsmå er nu ... gør i andre også det når i skriver herinde ... eller er det sådan en mac-ting (Jeg sidder på en Mac-computer) Det kan godt være at det er et dumt spørgsmål, og I nu sidder og tænker noget ala: sikke et fjols! Men til det kan jeg kun sige ... jeg er jo også bare klemmesamler ;O) Venligst Rikke Klemmesamler på Amino |
Skal I andre også gøre sådan?
- 1
Lad mig gætte - du bruger safari?? Når jeg poster i safari får jeg ikke formatteringsbaren frem og så laver den også det nummer med linjeskiftet.. Når jeg så går i Firefox virker det som det skal.. når du trykker enter i text boksen kommer der også enter i tråden. |
Ha det bedst!
Steffen Hvid
Jeg gætter du bruger Safari browser. En meget fed browser, desværre er der ikek så mange wysiwyg-editor der understøtter den, heller ikke TinyMCE som Amino bruger. Så nej vi andre der bruger firefox eller explorer har ikke dit problem :-) |
------------------------------------------------ www.moviezoo.dk
Som de ovenstående skriver, har jeg ingen problemer, hverken i Firefox eller Explorer på windows-baserede maskiner. Så det er sikkert en safari-ting. (og ikke en mac-ting, som jeg ellers først havde skrevet..) |
nej ikke en mac ting, en safari ting |
------------------------------------------------ www.moviezoo.dk