Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INTERNET MARKEDSFØRING, højt på google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt fra flere at internet markedsføring betaler sig.

Nogle bruger 80.000,00 kr. om måneden. Hvad er den bedste måde at komme højt på google?

Hvilke metoder gør at man kan komme højt på google uden, at skulle bruge så mange penge?

Jeg mener dog at viral markedsføring kan hjælpe til at komme frem i søge lyset, også når det gælder sociale fora som amino.

Men hvis nogen kender til andre snedige metoder modtager jeg dem gerne!

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:51

For at det kan betale sig skal man have en hjemmeside der kan konvertere besøgende til $.

Du kan læse min artikel på linket i min signatur "Sådan får du flere besøgende...", den gennemgår de bedste måder. Alfa og Omega er at få links.

Med adWords bestemmer du om du vil bruge 80 eller 80.000 kr om måneden på markedsføring, og bør bestemt overvejes.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 19:54

Hvis jeg skriver en artikkel på en ny hjemmeside www.viralfilm.dk der handler om viral film og har links til min side er det så doorway eller er det cloaking. Kan jeg undgå at gøre noget forkert? Skal det være en index.html til www.passonmedia.dk  Jeg ønsker ikke at dumme mig over for google nu har jeg skrevet artikler til disse sider. www.viralreklame.dk og andre.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 20:01

tak for svaret

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:23

Hej :D

Det findes mange måder at blive bedre ranket på google, men de mest kendte og bruge er nok følgende:

• Få andre sider til at linke til en
  • Få en masse keywords på ens side
  • Ofte opdaterede hjemmeside
  • Så vidt jeg ved hjælper det også hvis man får en masse besøgende på hjemmesiden også gennem google

Håber det var det svar du søgte og at du kunne bruge det til noget.

Mange hilsener

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Egå
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:26

Hej Steffen

Den side Jesper henviser til, er faktisk fin og nem at forstå og så har jeg kigget på din side Pass On Media og der er hele menuen i flash som ikke kan læses af google, så ingen af undersider vil da blive optaget. Jeg har dog ikke tjekket de mange links i bunden af sitet om man kommer rundt på siderne der eller om det er links til dine andre sites.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)