Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en partner?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i 1,5 års tid drevet en onlinetøjforretning til lange kvinder sammen med en partner, men nu er min partner stoppe kølvandet af nogle større omrokeringer. Vi har en fornuftig forretning, men jeg kan mærke, hvis forretningen for alvor skal blive en succes skal jeg have en partner ind, som ved mere om tøjindkøb, end jeg selv gør. Forretningen idag ranker fornuftigt på google på vores søgeord og vi har nogle gode besøgstal, men vi konverterer ikke nok salg. Derfor føler jeg, at det er tid til at få en partner ind, som kan skaffe det rigtige tøj i shoppen. 

Derfor er mit spørgsmål til jer, hvor finder man en sådan partner?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Anders 

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

har lige læst dit indlæg og syntes det lyder ret interessant. Jeg er oprindeligt uddannet tekstil designer, og har primært arbejdet med indkøb/design af tøj, boligtekstiler og accessories. Har også selv haft egen tøjbutik med modetøj og accessories til kvinder- valgte dog at sælge den for et par år siden, da jeg ikke følte at min stærkeste force lå inden for det daglige face-to-face salg. Er langt bedre til indkøb og design. Pt er jeg ved at starte ejet design af tasker og muligvis også smykker, produkter som jeg forestiller mig primært skal sælges på nettet. Dette projekt er dog langt fra at være en fuldtids job, hverken økonomisk eller tidsmæssigt, hvorfor jeg ville have mulighed for at være med i andre projekter også. Ideen med at sælge tøj til høje kvinder syntes jeg er super god og ikke speciel brugt her i dk, hvad er lidt underligt i betragtning af at der er mange af os, er selv 188 cm høj, så jeg kan sakkens sætte mig ind i hvad det er for behov der skal opfyldes. Ellers kan jeg nævne at jeg er 39 år gammel og bor lidt nord for København, kan se at du bor i Århus - men i disse globale tider burde det jo ikke være noget problem:-)

Med venlig hilsen

Marlena Grønnegård (marlena@estergards.com)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)