Jeg savner nogle gode råd og input iforbindelse med markedsføring af min virksomhed.... Lige p.t benyttes google adwords hvor der kommer en del kunder igennem. Har annoncer i de lokale aviser som dækker fire byer. Og disse anonncer giver også lidt henvendelser... Kunne godt tænke mig at høre hvad andre erfaring med feks ovenstående er, men også hvad i har gjort for at markedsføre jeres virksomhed.? Måske kunne man hænge et opslag op i diverse forretninger feks...denne tanke har strejfet mig....men har droppet den igen, for lige på den side ligger mine evner ikke, det længste jeg kan strække mig til er en rimlig pæn reklame printet på et stykke farvet papir....måske er det bare mig, men hvor mange gider glo på det.... Kunne skam godt tænke mig at få lavet en brochure, har teksten men mangler layoutet, nogen der kan anbefaler et sted hvor man kan få lavet det til en rimlig pris...? Nogen der har erfaringer med masse forsendelser via post danmark & forbrugerkontakt.?
|
mmalling:Lige p.t benyttes google adwords hvor der kommer en del kunder igennem.
Hold op med at bruge frames på din hjemmeside og billeder som menupunkter.
- Frames forhindrer Google i at se sammenhænget mellem siderne
- Billederne fjerner ét af de vigtigste elementer for, at vurdere hvad hver side er om
Så kan det være, at du ender med at få lidt fra de gratis organiske søgninger også :)
Du skal være velkommen til at sende mig en mail, med de tanker du har gjort dig om designet af reklamen
(Vælg "Kontakt" og derefter "Send en email" lige til højre over dette indlæg )