Hejsa, Jeg står i den situation at mig og en kammerat vil gerne sælge fugle artikler det kan være småfugle eller de helt store papegøje arter, nu har vi sådan set begge slga begge to og kender en del til det. Vi ønsker kun at gøre det for sjov, vi regner ikke med at bliver registeret selvfølgelig kun hvis vi rammer de 50k, men det regner vi ikke med da det er bare en hygge biks, derfor vil jeg hører om der her på amino er nogle som kan tilbyde fugle artikler, som man ka tjene en skilling på. Jeg forventer der er et bredt udvalg indenfor fugle artikler vi snakker, foder,bure,stander,vitaminer og meget mere. Jeg håber der er nogen her som enten har noget B2B på deres side eller en anden form. mvh Thomas. Kontakt mig gerne over amino :). |
Hej Thomas
Jeg har et mindre parti som jeg meget gerne vil sælge - det er mest foder til "hus-fuglene" - jeg skal bruge lidt tid på at finde det frem (ligger i et meget stort vareparti ligenu) - Jeg vurderer at der er for et par tusinde kr. - er det interessant for dig ?
Vh
Annette