jeg har fået at vide, at man kan sende nyhedsbreve med outlook, hvor man tilføjer alle modtagere, og når mailen så sendes, bliver modtagers fornavn så sat først, så det bliver individuelt. Håber I forstår hvad jeg mener.
Hvordan du fletter i outlook ved jeg ikke, men vær MEGET opmærksom på IKKE at indsætte alle modtagere i TO feltet hvis du skulle sende det ud manuelt.
Det giver kun sure kunder og ballade med datatilsynet.
Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge et system såsom f.eks. eBrev til at udsende nyhedsbreve med - Det koster næsten ingenting og giver en meget professionel håndtering af dine forsendelser og statistik.
Jeg lavede engang en video med det (til en anden amino), og lage op på en af de webhoteller jeg har noget plads ved.. Jeg kan bare ikke lige huske hvilken, men skal nok lige lede efter filmen.
Jeg har ledt og ledt, og søgt på amino efter den tråd jeg linkede i den gang, men jeg kan simpelthen ikke finde det, og orker ikke at lave det lige pt.. Men kan godt være jeg laver en ny video og skriver lidt om nyhedsbreve på ecoms.dk her i løbet af næste uge.