Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsende nyhedsbrev med outlook

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har fået at vide, at man kan sende nyhedsbreve med outlook, hvor man tilføjer alle modtagere, og når mailen så sendes, bliver modtagers fornavn så sat først, så det bliver individuelt. Håber I forstår hvad jeg mener.

Hvordan gør man?

MVH Adam

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:59

Hvordan du fletter i outlook ved jeg ikke, men vær MEGET opmærksom på IKKE at indsætte alle modtagere i TO feltet hvis du skulle sende det ud manuelt.

Det giver kun sure kunder og ballade med datatilsynet.

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge et system såsom f.eks. eBrev til at udsende nyhedsbreve med - Det koster næsten ingenting og giver en meget professionel håndtering af dine forsendelser og statistik.

Folkene bag eBrev hænger også ud på her på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:02

Jeg lavede engang en video med det (til en anden amino), og lage op på en af de webhoteller jeg har noget plads ved.. Jeg kan bare ikke lige huske hvilken, men skal nok lige lede efter filmen.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 20:04

Åh det ville være dejligt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 21:57

Jeg har ledt og ledt, og søgt på amino efter den tråd jeg linkede i den gang, men jeg kan simpelthen ikke finde det, og orker ikke at lave det lige pt.. Men kan godt være jeg laver en ny video og skriver lidt om nyhedsbreve på ecoms.dk her i løbet af næste uge.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:02

Hej Martin

Helt uden for emnet, men hvilket program bruger du til at lave videoer på PC'en?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 08:21

Kenneth Boysen:

Hej Martin

Helt uden for emnet, men hvilket program bruger du til at lave videoer på PC'en?

Lige pt har jeg ikke noget, så skal ud at finde et igen. Kan nemlig ikke huske hvad det hed jeg brugte sidste gang.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 14:29

Kunne du måske prøve at forklare det Martin?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)