Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne-sammenfald

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg håber der er nogle erfarene hoveder, der kan hjælpe mig med følgende problem:

D. 22 maj sidste år registrerede jeg et domænenavn (coaching-danmark.dk) og oprettede efterf'ølgende en hjemmeside. I dag er jeg ved et tilfælde faldet over en hjemmeside med et efter min mening meget tæt-på-klingende navn (coachingdenmark.dk), som er registrerer d. 3 oktober sidste år. Domænet tilhører et I/S af samme navn som er registreret i CVR 2. oktober samme år (2007).

Mit spørgsmål er hvordan jeg kan/skal forholde mig?

Mvh

Michael 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 18:29

Med mindre du er trademarked, så er det efter min mening ikke noget du kan gøre ved det da du ikke har søget for at beskytte dig (dit trademark).  

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:01

Jeg er bange for, at det eneste du kan gøre, er at ærgre dig over, at du ikke registrerede begge domæner i første omgang. Når domænet ejes af en coach, der ovenikøbet har registreret firma i samme navn som domæne, kan ingen vriste det fra vedkommende mod deres vilje.

Og når det er en coach, der har købt domænet, er der nok heller ikke megen sandsynlighed for, at vedkommende vil sælge det til dig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)