Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook fejlmeddelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et problem med min outlook 2007, som en gang i mellem giver mig en fejlmeddelse. Sidst var det her til morgen hvor jeg forsøgte at sende til en samarbejdspartner.

Fejlmeddelsen ser sådan ud:

"Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne: SV: Fwd(3): Forretningsplan

Sendt:03-04-2008 11:01

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'MAIL FJERNET' den 03-04-2008 11:01

550 unknown recipient"

Der er ikke noget problem når jeg sender eks. til min 2. mailadresse. 

Hvordan får jeg mailen afsendt korrekt (da det er ekstremt vigtigt at den kommer afsted forholdsvis hurtigt)?

Jeg kører med Outlook 2007, og jeg ved at den mail jeg forsøger at sende til virker. 

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 12:45

Sansynligvis er den mailkonto du sender fra ikke sat helt op. Opret en account til hver email hvor du definerer incomming og outgoing "porte".

Hvis outgoing ikke er sat op vil din mail bounce. Måske er det det!

Jeg bruger outlook på engelsk så jeg kan ikke fortælle dig hvad det hedder korrekt og hvor i menuen du skal kigge for at tjekke det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Hej Demitri

Jeg er godt nok ude på dybt vand nu og har MEGET LIDT forstand på edb, men du får lige et par erfaringer fra mig.

En af de ting jeg har fundet ud af, da jeg ikke kunne sende eller kunden ikke kunne modtage var:

1. kunden havde et antivirusprogram der sorterede mig fra pga. af mit logo jeg har i mit signatur i min mails.

2. anden kundes spamfilter sorterede mig fra pga. mit firmanavn. Han gik ind og frigav mit navn og der har ikke været problemer siden

Håber du finder en løsning

Kh

Sanne

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:56

Der er en mail du modtager retur, efter mailen har forladt din udbakke, ikke? 

Dimitri Hardorff:
            550 unknown recipient"

Angiver at modtageren (det før @) ikke kunne findes. Skyldes enten at du skriver forkert - eller det kan være en fejl på den mailserver du benytter dig af.
Hvis fx modtagerdomæne.dk engang havde mailserver på samme server som du har - nu er flyttet til en anden - men ikke fjernet korrekt fra din (udbyders) mailserver, så forsøges mailen ikke sendt ud på internettet, men blot internt på mailserveren hvor domænet stadig er oprettet, men ingen konti er det.

Tag en snak med din mailudbyder... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:02

Tak for Jeres svar.

Når jeg går ind på webmailen som er tildelt af min udbyder, så kan jeg fint sende til den specifikke mail, men sender jeg fra Outlook kommer får jeg en mail retur med den førnævnte meddelse.

Det mærkelige er, at jeg for et par dage siden fint har kunne sende fra Outlook til mailen, så fejlen må ligge i Outlook.

Det skal nævnes at jeg ikke har rodet med indstillingerne i Outlook, så jeg kan ikke havelavet noget forkert.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)