Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik af web butik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Først vil jeg sige, at jeg synes at det er FEDT at du forsøger at bryde med de normale konventioner for nethandel og e-handelsbutik.

Computeren som jeg sidder ved lige nu, har ikke lyd - hvilket jeg fornemme er lidt heldigt ;-)

Jeg må give de andre ret i, at du bryder for meget med nogle helt basale guidelines som er nødvendige for, at siden virker troværdig et e-handel

Men til eks. Coca-Cola, Sensation Amsterdam eller lign - havde sitet været spot on. 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 18:17

Øhhh whoops... har ikke denne tråd havne det forkerte sted? Wink

"Her snakker vi om salg og marketing (Ikke Internet)"

Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:23

Hej Whatever

Jo det er helt rigtig! Jeg ville gerne have lidt konstrutiv kritik fra folk som er kloge ud i salg og marketing....og tillod mig derfor at skrive her Wink

Jeg håber det er Ok

trine 

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 01:01

Hej Trine

Jeg synes også, det er et rigtig flot, alternativt site, der bare ikke virker særlig godt efter hensigten. Du kan ikke forlange, at vi skal gætte os frem til indgangen. Og når et site har brug for så mange labels og hjælpetekster, er det ikke godt

Jeg synes, du skal droppe den sjove indledning (kill your darling), så man kommer direkte ind på shopsiden, Den er jo faktisk også flot designet og skiller sig ud. Den er bare lidt nemmere at finde rundt i mht. navigation osv.

Jeg er ikke så bekymret for, at siden ikke er på dansk, vi handler da ikke kun på danske net-sider...Der er ikke noget særligt dansk særpræg over dine produkter eller din hjemmeside, den er jo bare international. Og så er dit kundegrundlag jo også bare større.

Mht. salg og marketing, så kan du jo prøve med særlige nettilbud. Køb 2 og få 3, nr. 2 til halv pris, rabat på det første køb eller lign. Det kan du også annoncere med.

Held og lykke med siden

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 02:22

Hej Trine

Jeg arbejder hårdt på opstarten til min webshop, som pt. er under konstruktion. Derfor gjorte jeg rigtig meget research inden jeg kastede mig ud i det. Det der er vigtig er at det er så nemt og overskueligt for kunderne som muligt. Det der er et rigtig stort problem for webshops er nemlig at få kundernes tillid, idet folk ikke helt har vænnet sig til at bruge kreditkortetnettet. Det er det vi webshopejere skal bruge mange recurser på, at få kundernes tillid, og det får du ikke, når du har en webshop, som er så uoverskuelig som din er, sorry.

Jeg vil anbefale dig at starte med at læse ebogen e-pusher light skrevet af Martin Thorborg. Den kan hentes gratis. Supplerende kan du læse hele bogen E-pusher, som dog koster lidt bananer, men der står rigtig mange ting, som er guldværd.

Held og lykke

mvh

Allan 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)