Hej alle aminoer Jeg har igennem min gamle udlejer adgang til et rigtig fedt lejemål på Pilestræde i København K. Det er i to etager og på 250 kvm. Den nederste etage (kælder m. vinduer i gadeplan) er ideel til butik eller anden showroom, men er også optimalt som kontor. Den anden etage (stue) er og godt til butik, men nok bedst til kontor. Stueetagen ville også kunne fungere som evt. beboelse. Lejemålet ligger på Pilestræde 47 i et lækkert område. Der er knap 50m til Købmargade og omkring 100m til Illum og strøget. Indenfor 100m er der forretninger, cafeer/barer, restautanter, bank, posthus. Ligger i nærheden:
Huslejen lyder på 23.800 / måned og er inkl. begge etager og godtkendt til erhverv. Optimalt til kontorfælleskab, butik/kontor eller butik/beboelse. Man kan naturligvis også vælge bare at bo i begge etager :) - Jeg har selv boet på 3. etage og kan fortælle at hvis der er ét sted i hele verden hvor man virkelig føler man har kort til ALT, er det der. Kontakt mig endelig, hvis det har interesse eller du kender nogen det kunne være interessant for :) Mvh |
Kanon fedt kontorfællesskab/butik til leje
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)