Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel - Betalingssystem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Er der nogle som har erfaringer med betalingssystemer? Eller bare nogle der ved hvad der er godt til en fair pris da vi er nystartet.

Vi sælger primært computerer som vi selv samler i alle prisklasser.

På forhånd tak - Andreas Y

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:29

Hejsa

Vi er mægtigt glade for ePay (www.epay.dk).

De har et standard-betalingsvindue, som er nemt implementeret i alle systemer, men der er også mulighed for at udvikle sit eget og evt. integrere i din shop-løsning. Det er dog lidt mere omstændigt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 16:41

Hej

det her epay, er det et modstykke til PBS? Jeg mener er det kun epay man betaler til, eller er det både epay og PBS.

Kim

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Skrevet kl. 16:57

Nej, mig bekendt kan du ikke komme udenom PBS, hvis du skal tage Dankort.

Man betaler en pris for betalingsaftale til PBS og leje af gateway til ePay.
PBS koster:
Kun Dankort: 1000,- /år
Dankort + internationale kort: 1500,- /år

Derudover kommer diverse gebyrer pr. transaktion til hhv. PBS og kortfirmaerne.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:25

Hej Andreas,

Hvis du er på kig efter noget billigt, og ikke forventer mange transaktioner her i starten kan du vælge PBS's Betalingsmodul. Det koster 50 øre pr. transaktion men til gængæld er der ingen månedlige faste gebyr.

Derudover skal du selvfølgelig have en indløsningaftale med PBS (det kommer du ikke udenom hvis du skal modtage Dankort).

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor finder du PBS's betalingsmodul? Mig bekendt udbyder PBS ikke selv betalingsgateways.
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:50

Mig bekendt har PBS da ikke en betalingsgateway de selv udbyder, men kan være jeg tager fejl? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:39

Joachim Løvgaard:
Hvor finder du PBS's betalingsmodul? Mig bekendt udbyder PBS ikke selv betalingsgateways.

Du skal have en indløsningsaftale med PBS, som i bund og grund er et dokument der godkender din virksomhed til at måtte tage imod Dankort betalinger. En sådan aftale skal også oprettes hvis man f.eks. vil stille en Dankort terminal op i en fysisk butik.

Men alt det tekniske foregår igennem en såkaldt betalingsgateway. Altså nogen der er eksperter i hvordan man kommunikerer imellem din webshop, og PBS' avancerede systemer. DIBS og ePay er sådanne gateways.

For bare et halvt år siden var det ganske rigtigt, PBS var ikke både indløser og betalingsgateway. De er dog igang med at udvikle deres egen gateway, men kun deres største og bedste kunder har fået tilbudt at køre på den. De er ikke så offentlige omkring den endnu (og med god grund har jeg fået at vide :-P)

Håber det var med til at afklare det lidt.

/Søren

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Mar 08
Skrevet kl. 12:46
Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:05

khansen:
Her er info om PBS' eget modul: Klik her 

Demo af modulet: Klik her 

Ah super, var ikke lige blevet opdateret om at det var gået live :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)